کد خبر : 1757466 | 03 خرداد 1400 ساعت 13:51 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پیام بازگشت تیم سابق جهانبخش به اردیویسه

بازگشت جنون آمیز نایمخن به لیگ برتر هلند

تیم فوتبال نایمخن موفق شد در دیدار فینال پلی آف صعود به لیگ برتر، از سد ناک بردا گذشته و راهی اردیویسه هلند شد.

بازگشت جنون آمیز نایمخن به لیگ برتر هلند

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان این فصل از رقابت های لیگ دسته اول هلند، تیم های کامبوور و گو اهد ایگلز موفق شدند با ایستادن در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی، راهی لیگ برتر هلند یا همان اردیویسه شده و تیم های سوم تا هشتم نیز به دیدار پلی آف راه یافتند.


با برگزاری دو دور از بازی های پلی آف، تیم فوتبال نایمخن موفق شد با برتری در برابر آلمیره سیتی و روداکرکراد، راهی دیدار فینال شود و در بازی پایانی به مصاف ناک بردایی رفت که از سد تیم های ولندام و اف سی امن گذشته بود.


در بازی پایانی کاس اودنتال، نایمخن را پیش انداخت و بازی در نیمه نخست با این یک گل به سود شاگردان روجیر مایر 39 ساله به پایان رسید. با نزدیک شدن به دقایق پایانی، فشار حملات ناک بردا برای زدن گل تساوی بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 70 سیدنی فن هویدونک گل تساوی را به ثمر رساند و بازی یک – یک شد.

 

1604881

شادی جنون آمیز جاناتان اوکیتای آلمانی پس از گلزنی در دقیقه 89 و ناراحتی بازیکنان ناک بردا در پشت تصویر، که همه چیز را از دست رفته می بینند.


در حالیکه این دیدار حساس و سرنوشت ساز رو به اتمام بود و بازیکنان دو تیم خود را برای وقت های تلف شده آماده می کردند، در دقیقه 89 ارسال صوفیان ال کاروانی مدافع 20 ساله نایمخن از سمت چپ به روی دروازه به جاناتان اوکیتا آلمانی رسید و این بازیکن با شوتی تک ضرب، دروازه حریف را در ثانیه های پایانی باز کرد و تیمش را پیش انداخت.

 

1604882

تیم سابق علیرضا جهانبخش پس از بازگشت به اردیویسه، اینگونه شادی خود را ابراز کرد. آنها پس از 4 فصل، مجددا به سطح اول فوتبال هلند بازگشتند.

 

پس از این گل، تمامی اعضای نیمکت نشین نایمخن به درون زمین هجوم بردند و در این شادی بزرگ شرکت کردند. بازیکنان ناک بردا که صعود به لیگ برتر را از دست رفته می دیدند، در لحظات اندک باقی مانده خود را به آب و آتش زدند ولی در نهایت این نایمخن بود که با برتری دو بر یک در دیدار فینال پلی آف، راهی لیگ برتر هلند شد.

 

1604883

 

1604884

 

1604885


نایمخن که در فصل 2016-2017 به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اسپارتا روتردام راهی دیدار پلی آف شد و در آنجا با شکست مقابل اف سی امن به دسته یک سقوط کرد، پس از 4 سال حضور در دسته پایین تر، سرانجام موفق شد دوباره به لیگ برتر و اردیویسه بازگردد.

دیدگاه‌ها