کد خبر : 1757474 | 03 خرداد 1400 ساعت 13:13 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

عسگری: اشتباه داوری یک شوک بزرگ علیه ما بود

مهاجم باتجربه ویستاتوربین مدعی است که این تیم علیرغم شایستگی برای کسب نتیجه، تاوان اشتباه داور را داده‌ است.

عسگری: اشتباه داوری یک شوک بزرگ علیه ما بود

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر عسگری، مهاجم اسبق پیکان و سایپا که در این فصل در تیم ویستاتوربین حضور دارد بعد از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل مصدومیت برابر ایرانجوان بوشهر به میدان رفت. ویستاتوربین که در کورس صعود قرار دارد در این بازی با اشتباه مسلم داور در اعلام پنالتی که کارشناسان نیز روی آن تاکید کرده‌اند، نتیجه را به حریف واگذار کرد. عسگری که با 5 گل زده آقای گل تیمش محسوب می‌شود درباره این بازی و شرایط تیمش گفت: من برای همه داوران احترام قائل هستم و به عنوان بازیکن در جایگاهی نیستم که بخواهم درباره داوری حرف بزنم. اما صحبتم این است که چرا باید حاصل زحمات یک تیم در طول فصل و هفته اینچنین بر باد برود.

 

وی ادامه داد: تصاویر کاملا گویاست که هیچ برخوردی بین بازیکن ما و حریف رخ نداده و این کاملا واضح است. تعجب می‌کنم از اینکه داور هم در منطقه مناسبی قرار داشت اما این صحنه را اشتباه تصمیم گرفت. در آن دقایق همه فوتبالی‌ها می‌دانند که چنین تصمیمی چه بار روانی روی تیم دارد و شوک بزرگی در وقت‌های تلف شده ایجاد می‌کند. خارج از این مساله هم در دقایق دیگری هم تصمیمات اشتباهی در جریان بازی داشتند که مسلما کار را سخت می‌کند.

 

1604898

 

مهاجم باسابقه فوتبال ایران درباره شانس تیمش برای صعود گفت: این هدف ماست. خیلی از داوران می‌گویند دستمزد آنها برای قضاوت کم است اما فکر می‌کنند قرارداد بازیکنان در سطح لیگ دو مگر چقدر است؟ این بازیکنان تنها به امید موفقیت در این رده و حضور در مراحل بالاتر کار می‌کنند و از نظر مالی هم کاملا شرایط سختی را دنبال می‌کنند. یک تصمیم اشتباه ولو ناخواسته می‌تواند سرنوشت آنها را با بحران بزرگی مواجه کند. من باز هم می‌گویم که برای تمامی داوران احترام قائل هستم و در طول این سال‌ها هیچ وقت صحبتی درباره داوری نداشتم اما واقعا دلم برای این بچه‌ها و زحماتی که برای موفقیت می‌کشند می‌سوزد و نباید با این اشتباهات ناخواسته سرنوشت‌شان تغییر کند. ما در طول هفته تمرینات سختی را دنبال می‌کنیم اما مسلما یک اشتباه به این شکل می‌تواند تمام سرنوشت یک فصل ما را تغییر دهد.

 

عسگری در پایان صحبت‌هایش گفت: ما تا روز آخر خواهیم جنگید و جایگاه خودمان را صدر جدول می‌دانیم و این هدفی است که از آن کوتاه نخواهیم آمد و هر مشکلی هم بخواهد سر راه ما خواسته یا ناخواسته شکل دهند از آن کوتاه نخواهیم آمد. امیدوارم در ادامه مسیر نظارت بهتری روی مسابقات صورت گیرد و داوران نیز با تمرکز بالا در بازی‌ها حاضر شوند.

دیدگاه‌ها