کد خبر : 1757494 | 03 خرداد 1400 ساعت 15:39 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

پس از سقوط به دسته پایین‌تر؛

خداحافظی بدیع ایبار با تیم‌های لالیگا

ایبار پس از کسب تنها 30 امتیاز در این فصل، با 6 پیروزی، 12 تساوی و 20 شکست از 38 بازی، با لالیگا خداحافظی کرد و به دسته پایین تر رفت.

خداحافظی بدیع ایبار با تیم‌های لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، ایبار پس از سقوط به دسته پایین تر، در حرکتی زیبا و جالب توجه در توییتر خود با هر یک از تیم های حاضر در لالیگا در چند جمله خداحافظی کرده است.

 

اتلتیکو مادرید: "تبریک به خاطر قهرمانی! بازدید از کالدرون در گذشته و بعدتر متروپولیتانو، برای ما افتخاری بود، همینطور شرکت در مراسم خداحافظی تورس... همچنان باعث خوشحالی خوزه ایلوخو گاراته (بازیکن سابق ایبار که بعدها به اتلتیکو پیوست) ما باشید...

 

1604940

 

رئال مادرید: "اگر رو به رو شدن با رئال مادرید در جام حذفی در سال 2004 یک رویا بود، از آن بالاتر بازی کردن با شما در طول این سالها بوده است! بازی کردن در برنابئو و میزبانی از شما در ایپوروا و بالاتر از همه شناختن عظمت و بزرگی شما افتخار و غرور ما است."

 

1604927

 

بارسلونا: "ما هفت فصل را در لالیگا گذراندیم که در طول این مدت شما چهار عنوان قهرمانی دیگر به افتخارات‌تان اضافه کردید. این همه چیز را درباره شما می گوید. بارسلونا ممنون به خاطر لحظاتی که خلق کردید! باز هم همدیگر را خواهیم دید."

 

1604926

 

سویا: "شما فصلی داشتید که تا پایانش با برترین تیم ها می جنگیدید! تبریک!

امیدواریم که به زودی بتوانیم به سانچز پیسخوان بازگردیم، جایی که همیشه از ما به خوبی استقبال شده است. در آینده موفق باشید!"

 

رئال سوسیداد: "هر بار که در آنوئتا دربی داشتیم چند تا قطار ایبار-دونوستیا پر کردیم... چقدر حرکات دوستانه بین دو تیم و هواداران رخ داد...

واقعا زیبا بود!

تبریک بابت یک فصل عالی!"

 

رئال بتیس: "در اولین فصل ما در لالیگا به اندازه کافی خوش شانس نبودیم که با هم در این سطح بازی کنیم، اما در فصل بعد توانستیم بنیتو ویامارین(ورزشگاه بتیس) را ببینیم. شش سال بعد شما به رقابت های اروپایی بازگشتید، مثل فصل 18-2017! تبریک به شما، شایسته اش بودید!"

 

1604942

 

ویارئال: "چیزهای بسیاری هست که ما را با شما پیند می دهد و یکی می کند و بدون شک برای شهری به کوچکی شهر ما، شما یک معیار و الگو محسوب می شوید. امیدواریم که صدای تشویق های ما را در فینال لیگ اروپا بشنوید. موفق باشید!

 

سلتا: "پنج پیروزی برای هر تیم و چهار تساوی؛ در این هفت فصل ما رو در رو در زمین چمن با هم رقابت کردیم و بیرون از زمین هم روابط‌مان بهتر از این نمی شد. دلتنگتان خواهیم شد!

 

1604941

 

اتلتیک بیلبائو: "دربی دربی... برای ما افتخاری بود که توانستیم در سن مامس با هم رقابت کنیم. ما برای تجربه دوباره جو استثنایی سکوهای تماشاگران در آینده خواهیم جنگید. بیلبائو ما بر می گردیم! موفق باشید!"

 

گرانادا: "هیچ کلامی برای وصف آنچه شما در این دو فصل اخیر به دست آورده اید وجود ندارد، گرانادای اروپای! همچنان به همین شکل کار کنید . امیدواریم که به زودی دوباره یکدیگر را در لالیگا ببینیم!"

 

اوساسونا: "خیلی متاسفیم که ورزشگاه جدید سادار را در فصل بعد پر ا تماشاگر نمی بینیم. به کار خوب خود ادامه دهید و موفق باشید!"

 

1604928

 

کادیز: "فقط برای دوباره دیدن رامون د کارانزا پر از پرچم های افراشته می ارزد که برای بازگشت به لالیگا بجنگیم. شما فصل فوق العاده ای را به پایان رساندید و  جایی هستید که با شایستگی خودتان به دست آورده اید."

 

والنسیا: "هر چند که روی کاغذ ما در مستایا از لالیگا سقوط کردیم، اما هرگز نمی توانیم نسبت به شهر و استادیومی که همیشه از ما به بهترین وجه میزبانی کرده است، کینه به دل داشته باشیم. درآینه موفق باشید! امیدواریم که به زودی شما را ببینیم!"

 

1604937

 

لوانته: "شما آینه ای هستید که در آن ما به خود می نگریم. برای ما افتخاری بود که از شما در ایپوروا میزبانی کردیم و در سیوداد والنسیا میهمان شما بودیم، جای که همیشه با ما برادرانه رفتار کردید. موفق باشید!"

 

آلاوس: "شما اشتیاق خود را برای مبارزه حتی در سخت ترین شرایط نشان داده اید و مطمئن هستیم که در آینده هواداران خود را بسیار شاد خواهید کرد. به زودی می بینیم تان، با دربی مهیج مندیزوروزا! آه، باشکوه است! "

 

1604934

 

ختافه: "شما الگویی از تلاش و مبارزه هستید، رقیبی هستید که هرگز کارها را آسان نمی کند. می توانید به خودتان افتخار کنید، چرا که هویت شما، شما را به آنچه امروز هستید هدایت کرده است!"

 

الچه: "شما کاری کردید که جواب بدهد! وقتی که سخت ترین کار ممکن بود، وقتی که به نظر غیرممکن می رسید، شما آن را باور کردید و به آن رسیدید! پشتکار شما بزرگترین جایزه را به شما داده است. شما هنوز درجه یک هستید، تبریک!"

 

اوئسکا: "تبریک فراوان!  امیدواریم سقوط به دسته پایین تر از تلاش و کار شما را نکاهد، چرا که ما مطمئن هستیم که شما دیر یا زود به لالیگا برمی گردید. باید به خودتان افتخار کنید! قوی باشید! این یک قدم رو به عقب نیست!"

 

1604936

 

وایادولید: "خوزه زوریا به دلیل محبتی که شما به ما نشان داده اید همیشه برای ما مکان خاصی بوده است. غم سقوط به دسته پایین تر چیزی که شما هستید را لکه دار نخواهد کرد؛ یک تیم درجه یک!"

 

 

 

دیدگاه‌ها