کد خبر : 1757498 | 03 خرداد 1400 ساعت 16:17 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

مارکوس یورنته:

کسی روی اتلتیکو حساب نمی‌کرد ولی قهرمان شدیم

مارکوس یورنته محصول آکادمی رئال مادرید، دو سال پس از انتقال به اتلتیکو توانست فاتح لالیگا شود.

کسی روی اتلتیکو حساب نمی‌کرد ولی قهرمان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس یورنته که پدربزرگش بازیکن رئال بود و پدرش سال ها برای اتلتیکو بازی کرده بود، فوتبالش را از آکادمی رئال شروع کرد ولی پس از بی مهری های زین الدین زیدان ترجیح داد راهی اتلتیکو شود و همین باعث تحول فوتبال او شد.

یورنته امسال یکی از عوامل اصلی قهرمانی روخی بلانکو در لالیگا لقب گرفت.

 

 

1604896

 

 

او دیروز در جشن قهرمانی اتلتیکو گفت:« لالیگای ویژه ای بود و برای قهرمانی عذاب زیادی کشیدیم. تقریبا می توان گفت که در آخرین دقایق بود که توانستیم قهرمانی را قطعی کنیم. در هفته های پایانی دائم در مبارزه با رقبا بودیم و در این راه حمایت باشگاه، هواداران، کادر فنی و تلاش همه تیم ستودنی بود.

برابر وایادولید محکوم به برد بودیم و می دانستیم که سرنوشت قهرمانی به خودمان بستگی دارد. نیمه اول عقب افتادیم ولی بین دو نیمه، همه ایمان داشتیم که جبران خواهیم کرد و همینطور هم شد.»

 

 

1604895

 

 

یورنته ادامه داد:« قهرمانی در لالیگا با اتلتیکو دشوار است؟ معتقدم با هر تیمی دشوار خواهد بود چون رقبای بزرگی در لیگ حضور دارند که کار را دشوار می کنند. مهم نیست عضو چه تیمی باشید چرا که فتح لالیگا تحت هر شرایطی سخت است. در شروع فصل هیچکس روی ما شرط نمی بست اما در نهایت قهرمان شدیم و این بسیار باارزش است.»

 

دیدگاه‌ها