کد خبر : 1757503 | 03 خرداد 1400 ساعت 16:55 | 82.7K بازدید | 15 دیدگاه

به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله؛

علی کریمی تیم ملی را از دست داد

هافبک تیم فوتبال الدحیل قطر به بازی های تیم ملی در بحرین نخواهد رسید.

علی کریمی تیم ملی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک ملی پوش فوتبال ایران که در حال حاضر در عضویت الدحیل قطر است، به دلیل مصدومیت نمی تواند در مسابقات پیش رو تیم ملی را همراهی کند و بدین ترتیب دراگان اسکوچیچ یکی از هافبک های مدنظر خود را برای چهار بازی انتخابی مرحله اول مقدماتی جام جهانی از دست خواهد داد.


علی کریمی از یک هفته پیش در تهران است و در مرکز تیم های ملی، تمرین های مختلفی را برای بهبود شرایط خود زیر نظر پزشکان تیم ملی و با نظر مستقیم دکتر شهاب انجام داده، اما درنهایت مصدومیت کشاله ران او شدیدتر از آن است که بتواند همراه تیم ملی باشد.


به نظر می رسد کریمی نزدیک به 4 هفته توانایی بازی ندارد و به این ترتیب اردوی بعدی تیم ملی در شرایطی برگزار خواهد شد که این هافبک خوش فکر فوتبال ایران در آن حضور نخواهد داشت. او در پستی بازی می کند که رقابتی شدید بین بازیکنان آن برقرار است و باید دید که درنهایت چه کسی در فهرست 11 نفره تیم ملی حضور خواهد یافت.

 

1604968

 


البته علی کریمی با بدشانسی در اردوهای ملی بیگانه نیست و بارها به دلایل مختلف بازی های ملی را از دست داده است. او در آخرین دعوت به اردو و برای بازی سوریه آماده حضور در ترکیب تیم ملی بود، که در آخرین تمرین تیم ملی در یک برخورد شدید با وحید امیری به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد و مجبور شد تنها به نظاره بازی ایران و سوریه بپردازد.


کریمی که از مهم ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می آید و دو باشگاه بزرگ ایران نیز در فصل تابستان مترصد انتقال او هستند، فعلا و با توجه به اخبار، آینده خود را در تیم الدحیل دنبال خواهد کرد؛ تیمی که به شکلی ناباورانه از رقابت های آسیایی کنار رفت، اما با دوباره سازی خود را آماده رقابت های فصل جدید فوتبال قطر می کند.


کریمی در حال حاضر در تهران است و ضمن ریکاوری به تمرینات اصلاحی برای درمان مصدومیت خود مشغول است.

دیدگاه‌ها