کد خبر : 1757528 | 03 خرداد 1400 ساعت 18:42 | 30.2K بازدید | 6 دیدگاه

به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا؛ 

امید نورافکن هم اردوی تیم ملی را از دست داد

مدافع چپ تیم ملی پس از علی کریمی دومین بازیکنی است که به دلیل مصدومیت نمی تواند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشد.

امید نورافکن هم اردوی تیم ملی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، این خبری است که امید نورافکن با انتشار یک استوری روی صفحه اینستاگرام خود قرار داده و نوشته به سه الی چهار هفته برای بهبود مصدومیت زمان نیاز دارد. نورافکن که یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان در لیگ بیستم بوده، در حالی اردوی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از دست داده، که یکی از بازیکنانی به شمار می رود که از سوی دراگان اسکوچیچ برای واکسینه شدن معرفی شده بود و حالا این مربی باید در روزهای باقی مانده تا شروع اردو در کیش به دنبال جایگزینی برای او باشد.

 

1604992


نورافکن دردقیقه 78 دیدار برابر مس رفسنجان که با درخشش این بازیکن و اولین گل فصلش نیز همراه بود، با آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا مواجه شد و در دقیقه 80 جای خود را به استنلی کی روش داد. محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پس از این مسابقه اعلام کرده بود، نورافکن شرایط خوبی دارد و به نظر نمی رسد مصدومیتش جدی باشد؛ حالا اما این بازیکن به دلیل همان برخورد اردوی تیم ملی که از چند روز دیگر در کیش آغاز خواهد شد و سپس در منامه بحرین ادامه پیدا خواهد کرد را از دست داده است.

 

1604990


پیش از این علی کریمی بازیکن سابق تیم سپاهان و فعلی تیم الدحیل قطر، به دلیل آسیب دیگی از ناحیه کشاله ران، حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده بود تا دو بازیکن از فهرست مورد نظر دراگان اسکوچیچ، از دسترس این مربی خارج شوند. نورافکن در اردوی فروردین ماه به عنوان هافبک دفاعی در فهرست اسکوچیچ قرار گرفته بود و اگر در این اردو نیز سرمربی کروات تیم ملی برای بازی در همین پست روی نورافکن حساب باز کرده باشد، یعنی تا اینجا دو بازیکن مد نظر سرمربی تیم ملی به دلیل مصدومیت از لیست نهایی تیم ملی جا مانده اند. البته این پستی است که رقابت زیادی در آن جریان دارد و باید دید با این دو آسیب دیدگی، اسکوچیچ از چه بازیکنان جدیدی برای حضور در اردو دعوت به عمل خواهد آورد.


با این وصف امید نورافکن به احتمال فراوان در اصفهان خواهد ماند و زیر نظر پزشکان این تیم کارهای درمانی را برای شروع دوباره لیگ انجام می دهد تا برای هفت دیدار حساس باقی مانده بار دیگر در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد.

 

1604991

دیدگاه‌ها