کد خبر : 1757534 | 03 خرداد 1400 ساعت 19:01 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

علیاری: دربی ما را چشم زدند تا جنجالی شود

مهاجم تیم سایپا می‌گوید اگر بدشانسی و اشتباهات داوری در هفته.های پایانی این تیم تکرار نشود، بقا در لیگ برتر دور از دسترس نیست.

علیاری: دربی ما را چشم زدند تا جنجالی شود

به گزارش "ورزش سه"، مجید علیاری، مهاجم تیم سایپا که در بازی با ماشین‌سازی یکی از دو گل تیمش را به ثمر رسانده بود، در بازی با پیکان ۹۰ دقیقه در زمین حضور یافت که با وجود تلاش در خط حمله نتوانست مانع از شکست تیمش شود. او در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد شکست در دربی خودروسازان گفت: فکر کنم دربی ما را چشم زدند که این گونه جنجالی از آب در آمد!

 

او ادامه داد: بعد از دربی تهران، بازی ما و پیکان برگزار شد که این مسابقه در سال های اخیر بازی‌های آرام و کم تنشی باهم بود ولی این بار همه چیز تفاوت داشت. تا قبل از اعلام پنالتی برای تیم حریف البته همه چیز عادی بود ولی آن صحنه عجیب، تمرکز تیم ما را گرفت. ما هدف کسب برد به زمین رفته بودیم و شناخت خوبی هم از تیم پیکان داشتیم، می توانستیم به این هدف مان هم برسیم ولی متاسفانه نشد.

 

مهاجم تیم سایپا در خصوص بازی با فولاد گفت: هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا، به شدت روی عملکرد تیم ها تاثیر می گذارند اما ما دیگر فرصت و بهانه ای برای از دست دادن امتیاز نداریم. به خوبی خودمان را آماده بازی با فولاد می کنیم. این تیم با هدایت جواد نکونام و انرژی و دانش بالای این مربی، بازی های خوبی در طول فصل داشته است. کار سختی داریم اما با تدابیری که آقای کمالوند و کادر فنی خواهند اندیشید وارد زمین شده و برای برد تلاش خواهیم کرد.

 

وی در پایان تاکید کرد: نمی خواهم هیچ بهانه ای برای نتایجی که در طول فصل کسب کرده ایم بیاورم. همه شاهد بودند که در چه بازی هایی امتیاز از دست داده ایم. بارها شده که تیم برتر میدان از نظر تعداد موقعیت و مالکیت بوده ایم اما بدون نتیجه زمین را ترک کرده ایم. البته اشتباهات داوری هم در طول فصل بارها گریبان مان را گرفته است. به نظر من اگر بدشانسی و اشتباهات داوری در بازی های هفته های پایانی تکرار نشود، می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها