کد خبر : 1757543 | 03 خرداد 1400 ساعت 19:58 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

مگوایر: با گواردیولا هم صحبت کردم اما ...

هری مگوایر، مدافع انگلیسی یونایتد از دلایل انتخاب این تیم به جای منچسترسیتی سخن گفت.

مگوایر: با گواردیولا هم صحبت کردم اما ...

به گزارش "رزش سه"، بعد از سپری کردن فصولی درخشان در ترکیب لسترسیتی، در سال 2019 هم سیتی و هم یونایتد برای خرید هری مگوایر اقدام کردند، اما او در نهایت به عنوان گران قیمت ترین مدافع تاریخ راهی اولدترافورد شد. حالا هری مگوایر مدعی شد علاقه اش از دوران کودکی به شیاطین سرخ عامل اصلی قبول پیشنهاد این باشگاه بوده است.

 

هری مگوایر گفت: "من هم با منچسترسیتی و هم با منچستر یونایتد صحبت کردم و هر دو تیم به جذب من علاقمند بودند. اما من با تماشای بازی های یونایتد بزرگ شده بودم، قصد بی احترامی به سیتی ندارم، اما قلب من همیشه در گروی علاقه به منچستریونایتد بوده است.

 

1598572

 

البته من با پپ گواردیولا نیز صحبت کردم و بدیهی است سبک فوتبال این باشگاه و عملکرد گواردیولا روی نیمکت منچسترسیتی برای من قابل تقدیر بوده و من احترام زیادی برای او قائل هستم، اما هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب تیم بعدی خود آرامش داشتم.

 

اینکه یونایتد 12 الی 15 ماه به دنبالم بود به من اعتماد به نفس و باور فراوانی داد، زیرا آنها نشان دادند که چقدر به من اعتقاد دارند و قرار است من عضو اصلی تیم باشم. اولین باری که با اوله گونار سولسشر صحبت کردم، او فقط به من گفت احساس می کند می توانم وارد زمین شده و شرایط تیم را بهتر کنم.

 

در آن مقطع یونایتد در رتبه مورد نظر خود قرار نداشته و بارها دروازه این تیم باز می شد. می دانستم هنگام انتقال به یونایتد باید پیشرفت کرده و عملکرد بهتری ارائه دهیم، اما ما باید هنوز هم  راهی طولانی را طی کنیم."

دیدگاه‌ها