کد خبر : 1757591 | 03 خرداد 1400 ساعت 22:31 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن غیرمنتظره تراکتور در غیاب ستاره‌ها

بازیکن سرعتی تراکتور موفق شد با پای غیرتخصصی دروازه فولاد را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی امشب در دیدار معوقه خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان قرار گرفت که هادی محمدی، محمدرضا خانزاده و میلاد فخرالدینی، سه مدافع اصلی خود را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت و محمد عباس‌زاده را نیز به دلیل مصدومیت روی نیمکت می‌دید که در دقیقه ۱۸ به این جمع پیمان بابایی اضافه شد.

 

در شرایطی که تراکتور سه مدافع و دو مهاجم خود را مقابل فولاد در اختیار ندارد، یکی از بازیکنان جوان سرخ‌پوشان آذربایجان توانست با جای‌گیری خوب و ضربه تمام کننده عالی دروازه خوزستانی‌ها را باز کند.

 

سید ابوالفضل رزاق‌پور که در نقل و انتقالات نیم‌فصل با نظر رسول خطیبی از ماشین‌سازی به تراکتور اضافه شده و به مرور زمان به ترکیب این تیم رسید و در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت، امشب موفق شد نخستین گل خود برای تراکتور را بزند.

 

در شرایطی که تراکتور پس از دریافت گل زودهنگام بازی را در دست گرفته و مالکیت بیشتری داشت، توانست روی یک نفوذ از سمت راست زمین و پاس به محوطه جریمه، با شوت زمینی سید ابوالفضل رزاق‌پور که با پای راست و غیرتخصصی او زده شد، گل تساوی را بزند و بازنده به رختکن نرود.

 

1605081

 

1605082

دیدگاه‌ها