کد خبر : 1757619 | 04 خرداد 1400 ساعت 00:04 | 108.4K بازدید | 27 دیدگاه

آقایان! مشکل تان با استقلال چیست؟

مربی استقلال: بگویید می‌خواهیم بقیه قهرمان شوند!

مربی تیم استقلال نسبت به عملکرد داور دیدار با صنعت نفت موضع گیری تندی داشت.

مربی استقلال: بگویید می‌خواهیم بقیه قهرمان شوند!

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان حضور یافته بود، صحبت هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:


**از ابتدای بازی مسلط بودیم


درباره بازی باید بگویم که از ابتدای مسابقه سوار و مسلط بودیم. با تدابیر آقای مجیدی کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم.


**اگر می خواهند جام را به بقیه بدهند بگویند


ظاهرا قوانینی که ما از فوتبال می شناسیم، با قوانینی که آقایان داور در زمین اجرا می کنند، متفاوت است. مگر می شود در یک بازی 3 بار موقعیت منجر به گل را اشتباه کنند؟ مگر می شود در همه بازی ها این اتفاق بیفتد؟ آقایان اگر می خواهند جام را تقدیم بقیه کنند، بگویند تا ما برای تفریح و سلامتی بازی کنیم.


**قانونی که ما می شناسیم، این نیست


حرف هم بزنیم، محروم می شویم. مگر می شود پنالتی واضح ما را نگیرند و به بازیکن ما کارت زرد بدهند و محرومش کنند؟ مگر می شود موقعیت گل صد درصد را آفساید بگیرند؟ آن قانونی که ما می شناسیم این است که کارت را می شود بعد از آوانتاژ بدهند. اجازه بدهند توپ را وارد دروازه کند، بعد سوت بزنند. مگر می شود گل صد درصد درست ما را آفساید بگیرند؟ 


**چقدر ساکت باشیم و حرف نزنیم؟


چند اتفاق در یک بازی؟ چند بازی پیاپی؟ مگر این تیم هوادار ندارد؟ مگر این کادر فنی زحمت نمی کشد؟ مگر اینها، انسان نیستند؟ چقدر ناعدالتی؟ چقدر نابرابری؟ شما قاضی هستید. آقایان داور! شما قضاوت می کنید. بدون عدالت مگر می شود؟ چقدر ساکت باشیم و حرف نزنیم؟ سر تیم ما را هر بازی می برند. هیچ نمی گوییم و می گوییم زیبا بازی کردیم و موقعیت خراب کردیم.


**با تیم ما مشکل دارند؟


 3 بازی پیاپی برای ما پنالتی نمی گیرند؟ تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟ با تیم ما مشکل دارند؟ ما این را نمی فهمیم. صحنه ها را می بینند و کارشناسی می کنند و دوباره وارد زمین می شوند. ما نمی دانیم داستان چیست. 


**از بازیکنان تشکر می کنیم اما...


نمی شود فنی صحبت کرد. تیم ما مسلط بازی بود و خیلی از تاکتیک هایمان اجرا شد، از تک تک بازیکنان به خاطر بازی در این شرایط آب و هوایی تشکر می کنیم ولی واقعا متاسفیم به خاطر این نوع قضاوت هایی که علیه تیم ما می شود.

 

**تصمیم مجیدی بود نادری بازی کند


درباره ترکیب تیم آقای مجیدی تصمیم می گیرد. ما میلیچ و نادری را در سمت چپ داریم که هردو توانمند و خوب هستند. این تصمیم اقای مجیدی بود که امروز نادری بازی کند. در هر بازی بسته به شرایط بازی از یکی از آنها استفاده می کنیم.


**برنامه AFC کارمان را سخت کرد


برنامه ریزی نادرست کنفدراسیون فوتبال آسیا این شرایط را به تیم های باشگاهی تحمیل کرده است. زیاد نمی شود به سازمان لیگ خرده گرفت. 6 بازی در 17 روز ، در شرایطی که رفت و برگشت در یک تورنمنت معنا ندارد، عجیب است.می شد طور دیگری برنامه ریزی کرد. این مساله روی کیفیت مسابقات تاثیرگذار است. وقتی اجبار است که در آسیا اینگونه بازی کنیم نمی شود تغییری ایجاد کرد.


**پیکان در بازی با ما نیز 4 نوبت تعویض کرد!


این هم یک داستان است. بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس کمیته انضباطی جلسه نمی گذارد اما قبل از بازی ما و صنعت نفت آبادان کمیته انضباطی جلسه می گذارد و تصمیم می گیرد. در بازی ما و پیکان این تیم در 4 نوبت تعویض می کند و در بازی سایپا و پیکان این تیم 6 تعویض می کند. آن بازی 3 بر صفر می شود اما بازی ما هیچ. ظاهرا قرار نیست حق ما داده شود. چه در بحث داوری و انضباطی و مسائل دیگر. غیر از تاسف نمی شود حرف دیگری زد.

دیدگاه‌ها