کد خبر : 1757656 | 04 خرداد 1400 ساعت 12:00 | 31.5K بازدید | 2 دیدگاه

گلزنی به تیم سابق در فولاد آره‌نا؛

انتقام‌گیری به سبک ساسان انصاری (عکس)

مهاجم سابق تراکتور با پیراهن فولاد توانست خیلی زود دروازه شاگردان خطیبی را باز کند و در مصاف با تیم سابق خود گل بزند.

انتقام‌گیری به سبک ساسان انصاری (عکس)

به گزارش "ورزش سه" ساسان انصاری که یکی از خریدهای فولاد در ابتدای لیگ بیستم بود، پیش از حضور در جمع شاگردان نکونام دو فصل موفق را در تراکتور گذرانده بود؛ انصاری پس از قهرمانی با تراکتور در جام حذفی، تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان تبریزی گرفت و راهی فولاد شد، تیمی که با درخشش در آن به فوتبال ایران معرفی شده بود. انصاری در جدال رفت مقابل تراکتور در تبریز به میدان رفت اما در گلزنی ناکام بود.

 

پس از تلاش نافرجام انصاری در تبریز، او شب گذشته در فولاد آره‌نا به دنبال انتقام از تیم سابق خود بود و خیلی هم زود توانست روی ارسال کوتاه لوسیانو پریرا، با ضربه‌ای دیدنی و مهار نشدنی دروازه محمدرضا اخباری را فرو بریزد و به تیم سابق خود گلزنی کند، البته که او پس از گلزنی به احترام دوران بازی خود در تیم تراکتور، شادی خاصی را انجام نداد.

 

1605244

 

1605245

 

1605246

 

1605242

 

1605243

 

البته که ساسان انصاری در گلزنی سه امتیازی مقابل تیم سابق خود ناکام بود و گل او نیز با ضربه رزاق‌پور در نیمه دوم پاسخ داده شد و بازی با تساوی به پایان رسید، اما به لحاظ آمار و ارقامی هم ساسان انصاری شب خوبی را در فولاد آره‌نا گذراند و بهترین بازیکن زمین بود؛ او براساس آمار سایت یازده در شرایطی توانست نمره 7.7 را کسب کند، که به جز گلزنی 2 تکل موفق، 1 قطع توپ و یک پیروزی در نبرد هوایی در کارنامه‌اش داشت و هم‌چنین توانست از خط دفاعی تراکتور خطا بگیرد.

دیدگاه‌ها