کد خبر : 1757660 | 04 خرداد 1400 ساعت 10:07 | 19.5K بازدید | 4 دیدگاه

کلین‌شیت بعد از 198 روز در لیگ؛

لایک هواداران مقابل عملکرد حسین حسینی

سنگربان باتجربه استقلال سرانجام توانست نگاه‌های هواداران آبی‌پوش را به خود جلب کند و نمایش موفقی را از خود نشان داد.

لایک هواداران مقابل عملکرد حسین حسینی

به گزارش "ورزش سه" افت محسوس حسینی در ماه‌های گذشته نمایان بود، تا جایی که فرهاد مجیدی که فصل گذشته حسینی را بی‌چون و چرای، دروازه‌بان اول تیمش کرده بود هم تصمیم بگیرد علی‌رغم برخی اشتباهات به رشید مظاهری میدان دهد و کاپیتان دوم استقلال را نیمکت‌نشین کند؛ با این‌حال مصدومیت رشید مظاهری در جدال جام حذفی مقابل ذوب‌آهن فرصت خوبی بود تا حسینی اعاده حیثیت کند و خود را درون قفس توری استقلال نشان بدهد.

 

اما در آن مسابقه و در شرایطی که حسینی پس از 3 ماه درون دروازه استقلال می‌ایستاد، سنگربان آبی‌ها موفق به کلین‌شیت نشد و یک اشتباه فاحش داشت که هم اشتباه تقدیم به تک گل ذوبی‌ها شد و البته در ادامه دوباره استقلالی‌ها موفق به گلزنی شدند تا اشتباه عجیب حسین حسینی نقشی در عدم صعود استقلال به مرحله بعدی جام حذفی نداشته باشد.

 

 

با این‌حال مصدومیت ادامه‌دار مظاهری، یک فرصت طلایی دیگر را به حسینی هدیه کرد؛ جدال با صنعت نفت در آبادان. این‌بار خبری از اشتباه فاحش از دروازه‌بان باتجربه استقلال نبود و او اتفاقات چند سیو نجات‌بخش هم داشت که بهترین آن مقابل ضربه سنگین و تماشایی محمود مطلق‌زاده انجام شد که حسینی توانست به زیبایی دروازه استقلال را نجات بدهد و بعد از 198 روز و جدال با مس رفسنجان، بار دیگر در لیگ برتر کلین‌شیت کند.

 

نمایش حسینی هواداران استقلال را امیدوار کرد که او در حال بازگشت به روزهای اوج خود است و فرهاد مجیدی بدون دغدغه می‌تواند از بین دروازه‌بان کاملا آماده، دروازه‌بان مورد نظر خود برای استقلال را انتخاب کند و دروازه آبی‌پوشان را در مقابل رقبا بیمه کند.

 

دیدگاه‌ها