کد خبر : 1757699 | 04 خرداد 1400 ساعت 12:59 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی: پرونده پیکان - سایپا را به دقت بررسی می کنیم

رئیس کمیته استیناف می گوید رئیس فدراسیون تاکید دارد بدون هرگونه اغماضی بر رسیدگی سریع و قاطع بر پایه اجرای عدالت با محوریت قوانین و مقررات مربوط است.

صالحی: پرونده پیکان - سایپا را به دقت بررسی می کنیم

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی در پی انتشار حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اعلام نتیجه سه بر صفر بازی بین تیم های سایپا و پیکان به نفع تیم سایپا، گفت: به اطلاع می‌رساند تاکنون پرونده مربوط به کمیته استیناف واصل نشده است. در صورت اعتراض به حکم صادره و ارسال پرونده، نهایت دقت خود را در بررسی پرونده و انطباق با مقررات مبذول خواهیم کرد و تاکید رئیس فدراسیون هم بدون هرگونه اغماضی بر رسیدگی سریع و قاطع بر پایه اجرای عدالت با محوریت قوانین و مقررات مربوط است. لذا توصیه می‌شود تمام دست اندرکاران ، کارشناسان محترم حقوقی و اعضای محترم تیم‌های مرتبط با موضوع، ضمن خویشتن داری، از هرگونه پیش داوری و اظهار نظر خارج از محتویات پرونده پرهیز کنند.

 

نتیجه این دیدار از سوی کمیته ی انضباطی سه بر صفر به سود تیم سایپا اعلام شده است. در جریان بازی پیکان دو بر یک برنده شد اما به دلیل انجام 6 تعویض از سوی کمیته ی انضباطی سه بر  صفر بازنده اعلام شد. باشگاه پیکان به رای صادره معترض شد و پرونده به زودی از سوی کمیته ی استیناف بررسی خواهد شد. اما تا زمان صدور رای نهایی نتیجه ی صادره در جدول اعمال خواهد شد. علاوه برپیکان تیم های ذوب آهن و نساجی که برای ماندن در جدول بازی تلاش می کنند به رای صادره اعتراض کردند.

دیدگاه‌ها