کد خبر : 1757748 | 04 خرداد 1400 ساعت 17:43 | 51.1K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای رسانه های آلمانی

رئال یوویچ را می‌دهد، ستاره پرتغالی را می‌گیرد

رئال مادرید ممکن است آندره سیلوا را از آینتراخت فرانکفورت جذب کند و در عوض لوکا یووویچ را دائمی به باشگاه آلمانی بدهد.

رئال یوویچ را می‌دهد، ستاره پرتغالی را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان 2019 بود که لوکا یوویچ در یک انتقال پر سر و صدا و گرانقیمت از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. ستاره صربستانی در زمان حضور در رئال مادرید با انواع حواشی دست و پنجه نرم کرد و هرگز نتوانست روزهای خوبی را در جمع کهکشانی‌ها سپری کند؛ موضوعی که باعث شد نهایتاً یوویچ در تابستان گذشته به شکل قرضی به فرانکفورت بازگردد.

 

 

1562491

 

 

لوکا یوویچ اخیراً طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که در پایان فصل به رئال مادرید باز خواهد گشت و حالا به نظر می رسد که رقم خوردن این اتفاق قطعی خواهد بود. 

با این حال به نظر نمی‌رسد که رئال مادرید علاقه چندانی به حفظ این بازیکن داشته باشد و این امکان وجود دارد که یوویچ بعد از بازگشت به رئال مادرید دوباره به یک تیم دیگر قرض داده شود یا اینکه به طور کلی به فروش برسد.

 

 

1605269

 

 

در چنین شرایطی و در حالی که آینتراخت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند رسانه های آلمانی ادعا می کنند که این باشگاه قصد دارد با فروش آندره سیلوا ستاره پرتغالی و بهترین گلزن خود با رقم 40 میلیون یورو، قرارداد یوویچ را قطعی کند.

در واقع اگر سیلوا که توانست 28 گل در بوندسلیگا بزند با موفقیت راهی تیمی دیگر شود، فرانکفورت رسما از رئال جذب دائمی یوویچ را درخواست خواهد کرد و ستاره صرب نیز مخالفتی با این قضیه ندارد. یوویچ 18 بازی در نیم فصل دوم انجام داد و تنها 4 گل به ثمر رساند و می داند که در رئال به خصوص اگر زیدان ماندنی باشد، جایی برای او نخواهد بود. او فصل 19-2018 توانسته بود 27 گل برای فرانکفورت به ثمر برساند.

 

 

1584950

 

 

گفته می شود رئال نیز بی میل نیست تا آندره سیلوا را از فرانکفورت جذب کند و یوویچ را به این باشگاه بدهد. سیلوا می تواند ذخیره ای بسیار مناسب برای کریم بنزما باشد و با توجه به یک فصل بازی در سویا با فضای لالیگا به خوبی آشناست.

دیدگاه‌ها