کد خبر : 1757750 | 04 خرداد 1400 ساعت 18:01 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

کریم بنزما:

دشان هیچ قولی به من نداد؛ زیدان از رئال نمی‌رود

بنزما معتقد است زیدان فصل بعد نیز مربی رئال خواهد بود و از گفت و گوی مثبتش با سرمربی تیم ملی فرانسه صحبت کرد.

دشان هیچ قولی به من نداد؛ زیدان از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما هفته قبل و پس از شش سال به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او پس از وقایع مربوط به باج خواهی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود و یورو 2016 و جام جهانی 2018 را از دست داد ولی در نهایت کادر فنی فرانسه متقاعد شد تا پاداش سه فصل درخشش کریم را بدهد و او وارد فهرست خروس ها برای یورو 2020 شد.

 

 

1603256

 

 

کریم در این رابطه به اکیپ گفت:« روز بسیار خاصی برای من بود و مدت ها انتظارش را می کشیدم. همیشه امید داشتم به تیم ملی دعوت شوم و از صبح سه شنبه که شایعات بازگشتم داغ شد، پیام های فراوانی دریافت کردم. در لحظه اعلام اسامی در خانه ام در مادرید و پای تلویزیون بودم و خانواده ام نیز پای تلفن منتظر بودند تا تبریک بگویند. نمی گویم 100 درصد مطمئن بودم که بر می گردم ولی پس از فصل خوبی که داشتم، انتظارم این بود که بالاخره دعوت شوم. همه چیز خیلی سریع رخ داد.»

 

گفت و گو با دشان:« بله، رودرو حرف زدیم. 5 سال بود او را ندیده بودم و در سه دقیقه همه چیز به حالت طبیعی خود برگشت. دشان برایم از همه چیز صحبت کرد و برنامه هایش را توضیح داد ولی قول نداد حتما مرا دعوت خواهد کرد. مدت ها انتظار چنین گفت و گویی را داشتم و بسیار بسیار خوشحالم که در نهایت سوتفاهم برطرف شد و من حالا بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن خواهم کرد. همیشه بازی برای فرانسه برایم مایه غرور بوده و اعتراف می کنم کمی هم از شنیدن خبر دعوت شدنم، شوکه شدم.»

 

 

1605273

 

 

جدایی احتمالی زیدان از رئال:« زیدان شخصیتی رک و صریح دارد و با من و همه بازیکنان همینطور بوده است. او به من اعتماد به نفس فراوانی می دهد و همیشه مدیونش هستم. زیدان تا این لحظه مربی رئال است و به شخصه بعید می دانم استعفا کند. من او را مربی رئال در فصل بعد می بینم.»

 

بازگشت به لیون:« الان زمان بازگشت نیست. بازیکن رئال هستم و این تیم در سطحی متفاوت با هر تیم دیگری است. فعلا قصد بازگشت به لیون را ندارم.»

 

 

دیدگاه‌ها