کد خبر : 1757770 | 04 خرداد 1400 ساعت 20:01 | 39.6K بازدید | 5 دیدگاه

حامد لک این تیم اصفهانی را دوست ندارد!

دروازه‌بان پرسپولیس در دو دیدار رفت و برگشت مقابل ذوب‌آهن نتوانست کلین‌شیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک پس از اینکه در دیدار مقابل استقلال دروازه خود را بسته نگه داشت و در مسابقه جام حذفی برابر شاهین بندرعامری استراحت کرد، در بازی با ذوب‌آهن از ابتدا به میدان رفت و در روزی که تیمش به یک برد ارزشمند رسید، دروازه خود را باز شده دید.

 

1605333

 

دروازه‌بان پرسپولیس که پس از دو نمایش موفق برابر سپاهان و استقلال، امید زیادی داشت تا برخلاف دیدار رفت دروازه خود مقابل ذوب‌آهن را بسته نگه دارد، روی یک پاس به عقب غیرمنتظره و دفع توپ نه چندان خوب، یک گل خورد؛ آن هم در روزی که بنابر آمار سایت یازده، توانست ۴ خروج موفق، ۳ بازیابی و یک مهار توپ داشته باشد.

 

حامد لک برخلاف اینکه در دو بازی گذشته پرسپولیس در تقابل با طلایی‌پوشان اصفهان و دربی درصد پاس و شروع مجدد بهتری نسبت به تمام فصل داشت، در بازی دیشب آمار ۶۴ درصد پاس صحیح را مقابل ذوب‌آهن ثبت کرد و شاید گلی که دریافت کرد، موجب شد تمرکزش در این باره از دست برود.

 

1605331

 

دروازه‌بان پرسپولیس که با ثبت ۱۲ کلین‌شیت در این فصل بالاترین آمار در بسته ماندن دروازه را داشته، امیدوار بود تا جزو فهرست تیم ملی قرار بگیرد، اما برخلاف اردوی قبل، دراگان اسکوچیچ او را دعوت نکرد تا لک پس از رقابت‌های انتخابی جام جهانی و در صورت صعود ایران به مرحله نهایی، برای پوشیدن دوباره پیراهن ملی تلاش کند.

 

1605334

 

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس نیز در پایان مسابقه به این شکل به حامد لک خسته نباشید گفت تا به دروازه‌بان تیمش برای ادامه فصل روحیه بدهد

 

دیدگاه‌ها