کد خبر : 1757786 | 04 خرداد 1400 ساعت 21:26 | 53.8K بازدید | 20 دیدگاه

صنعت نفت مدعی پنالتی مقابل استقلال(عکس)

سرمربی صنعت نفت نیز همانند استقلالی‌ها معتقد است یک پنالتی به سود آنها اعلام نشده است.

به گزارش ورزش سه"، صحنه‌های داوری دیدار شب گذشته صنعت نفت آبادان و استقلال حواشی زیادی داشته و آبی‌ها معتقد هستند که حمید حاج‌ملک قضاوت ضعیفی در این مسابقه انجام داده و حداقل یک پنالتی آنها را نگرفته، اما در آن سوی میدان آبادانی‌ها نیز به این داوری اعتراض دارند.

 

 

در نیمه اول این مسابقه و زمانی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، یک توپ ارسالی از میانه زمین به پشت مدافعان استقلال، موقعیت عالی گلزنی را برای مهاجم صنعت نفت به وجود آورد، اما این بازیکن آبادانی‌ها در برخورد با عارف غلامی در محوطه جریمه سرنگون شد که داور در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

 

 

اکنون تیم صنعت نفت نیز همانند استقلالی‌ها معتقد است که در این مسابقه یک پنالتی به سود آنها گرفته نشده و تاکید دارد که قبل از صحنه مشکوک برای آبی‌ها، این خطا روی مهاجم زردپوش اتفاق افتاده است.

 

سید سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت نیز در پایان بازی با استقلال با اشاره به این صحنه مشکوک گفت: «بخاطر اشتباهات داوری از یک برد خانگی محروم شدیم. در نیمه اول یک ارسال اتفاق افتاد که پنالتی 100 درصد بود. خود داور به بازیکن ما گفت پنالتی بود و نمی‌دانم چرا سوت نزدم!»

 

 

دیدگاه‌ها