کد خبر : 1757894 | 05 خرداد 1400 ساعت 13:00 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

فرجام فعالیت پرونده ویلموتس پس از تلاش های جدید

جمشید نورشرق از فعالیت مختلف تیم های حقوقی برای حل پرونده مارک ویلموتس در دادگاه CAS خبر داد.

فرجام فعالیت پرونده ویلموتس پس از تلاش های جدید

به گزارش "ورزش سه"، پرونده مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، به یکی از بزرگترین معضلات تاریخ ورزش کشور تبدیل شده است. پس از شکایت این مربی بلژیکی، فدراسیون فوتبال به پرداخت جریمه سنگینی 6 و نیم میلیون یورویی محکوم شد.


در پی این اتفاق، فدراسیون فوتبال با اعتراض به حکم صادر شده، درخواست تجدید نظر در این رأی را داشت و با انتقال پرونده به دادگاه عالی ورزش (CAS)، خواستار کاهش این مبلغ شد. جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه سلام صبح بخیر، از تلاش ها برای کاهش این جریمه گفت.


نورشرق درخصوص آخرین خبرها از پرونده ویلموتس و اعتراض فدراسیون فوتبال به رأی صادره گفت: در مورد این پرونده گفته ها خیلی زیاد است. مسائل زیادی در ابعاد مختلف گفته شده که تکرار آن ملال آور است. ولی چیزی که باید به آن توجه شود، این است که در فاصله که رأی صادر شد تا اینکه اکنون پرونده به دادگاه CAS برده شد و هنوز تصمیم دیوان بین المللی داوری ورزش صادر نشده، فعالیت بسیار زیادی انجام شده است.


وی ادامه داد: تیم های خوبی روی پرونده کار کرده اند. معاونت حقوقی ریاست جمهوری به طور خاص روی این پرونده درگیر است و به وکلای پرونده در فدراسیون فوتبال کمک می کند و همگی تمام زحماتشان را می کشند و امیدوارم که بهترین نتیجه را بگیرند.

دیدگاه‌ها