کد خبر : 1757984 | 05 خرداد 1400 ساعت 19:40 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادرسون: من در لیست پنالتی زن های سیتی قرار دارم

ادرسون، دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی، می‌گوید اگر کار در فینال چمپیونزلیگ به پنالتی کشیده شود او می تواند زننده یکی از ضربه ها باشد.

ادرسون: من در لیست پنالتی زن های سیتی قرار دارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم پپ گواردیولا شنبه شب در اولین بازی تاریخ این باشگاه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهد رفت؛ دیداری که به میزبانی کشور پرتغال و در ورزشگاه دراگائو برگزار خواهد شد.

 

 

1605702

 

 

ادرسون، دروازه بان برزیلی منچسترسیتی، به احتمال قریب به یقین در ترکیب اصلی این تیم مقابل چلسی قرار خواهد گرفت و او حالا فاش کرده که در صورت کشیده شدن کار به ضربات پنالتی برای زدن ضربه اقدام خواهد کرد.

 

ادرسون در این باره گفت: "بله من در لیست پنالتی زن ها قرار دارم. البته برای این کار خیلی هم به تمرین کردن احتیاج ندارم و فکر می‌کنم که می توانم پنالتی پنجم و سرنوشت‌ساز را بزنم."

 

 

1605700

 

 

این اظهارنظر دروازه‌بان برزیلی منچستر سیتی در حالی مطرح شده که پپ گواردیولا نیز در ماه فوریه و بعد از از دست رفتن پنالتی های پیاپی توسط تیمش اعلام کرده بود که ادرسون یکی از گزینه‌های او برای زدن این ضربات محسوب می شود و حالا با توجه به این مصاحبه اصلا بعید نیست اگر کار در فینال لیگ قهرمانان به پنالتی کشیده شود ادرسون این وظیفه سنگین را بر عهده بگیرد.

دیدگاه‌ها