کد خبر : 1758005 | 05 خرداد 1400 ساعت 20:50 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

ملوان یک – فجر سپاسی صفر 

لیگ یک / اعاده حیثیت ملوان در برابر تیم مدعی

قابل پیش بینی بود دیدار ملوان – فجر سپاسی بازی سختی برای هر دو تیم باشد. ملوان که به خاطر از دست دادن امتیازات در هفته های اخیر از صدر دور شده بود امیدوار بود با پیروزی در این دیدار دوباره نگاه ها را متوجه خود کند.

لیگ یک / اعاده حیثیت ملوان در برابر تیم مدعی 

به گزارش "ورزش سه"، تلاش های دو تیم در نیمه ی نخست ثمری نداشت. گردش توپ از سوی بازیکنان فجر سپاسی تیم میزبان را متوجه کرد یک لحظه از دفاع غفلت کند گل خواهد خورد، از اینرو در این بازی شاگردان مازیار زراع در دفاع با حساسیت خاصی بازی می کردند. 

 

در نیمه ی دوم ملوان از یکی از حملات بهره برد و در دقیقه ی 68 بازی توسط سهیل فداکار به گل رسید. بعد از این گل ملوان سعی کرد بازی را اداره کرد تا در نهایت با همین گل به سه امتیاز بازی دست یابد و این در حالی بود که فجر چهره تهاجمی تری به خود گرف تا دست کم به نتیجه ی مساوی دست پیدا کند. دفاع چند لایه ی ملوانی ها به خوبی جواب داد و در نهایت ملوان این بازی را یک بر صفر به سود خود به پایان برد. اگر چه این برد موجب نشد که ملوان مدعی شود اما جبران خوبی برای امتیازات از دست رفته در هفته های اخیر بود. فجر سپاسی با قبول این شکست کمی از صدر جدول دور شد و در ادامه برای صعود به لیگ برتر باید منتظر لغزش مدعیان هم باشد. 

 

ملوان با پیروزی در این دیدار به نوعی اعاده حیثیت کرد. به خصوص که تماشاگران تیم ملوان در روزهای پیش از این بازی با حضور در تمرینات از نتایج تیم در هفته های اخیر گله کردند. ملوان اگر به این سیر در بازی های باقی مانده ادامه دهد می تواند برای صعود امیدوار باشد به خصوص که در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد. ملوان در هفته های اخیر نساجی را هم در جام حذفی یک بر صفر شکست داده بود و نشان داد عزم خود را جزم کند می تواند در بازی های مهم به امتیازات ارزشمندی دست پیدا کند. و اما شکست های تیم فجر در دور برگشت بر خلاف دور رفت در حال زیاد شدن است و شاید همین در نهایت موجب شود که تیم فجر در بهترین موقعیت بخت صعود به لیگ برتر را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها