کد خبر : 1758055 | 06 خرداد 1400 ساعت 03:27 | 146.4K بازدید | 24 دیدگاه

فصل کابوس وار گلر اسپانیایی تکمیل شد

نقشه یونایتد نگرفت؛ حوله دخیا معجزه نکرد(عکس)

از دست رفتن پنالتی داوید دخیا باعث شد ویارئال به قهرمانی لیگ اروپا برسد.

نقشه یونایتد نگرفت؛ حوله دخیا معجزه نکرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در فینال لیگ اروپا به مصاف ویارئال رفت و امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه، فصل نه چندان خوب خود را با کسب یک جام به پایان برساند.

 

در ابتدای این دیدار ویارئال بود که توانست با گل جرارد موره‌نو از حریف خود پیش بیفتد اما در نیمه دوم منچستر یونایتد توسط ادینسون کاوانی کار را به تساوی کشاند. در ادامه بازی و حتی وقت های اضافه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

 

اما کار در ضربات پنالتی به شکل شگفت‌انگیزی پیش رفت. به شکلی باورنکردنی هر 10 پنالتی اول بازیکنان دو تیم تبدیل به گل شد تا نوبت به دروازه بان ها برسد.
در این قسمت رولی، دروازه بان ویارئال به شکلی فوق‌العاده ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کرد اما ضربه پنالتی داوید دخیا توسط خود او مهار شد تا بعد از یک ماراتن طولانی زیردریایی های زرد با نتیجه 11-10 به پیروزی رسیده و قهرمان لیگ اروپا شوند.

 

 

1605826

 

1605827

 

1605824

 

1605828

 

 

1605825

 

 

داوید دخیا که در طول این فصل فشارهای زیادی را متحمل شد و حتی در لیگ برتر انگلیس جایگاه اصلی خود را از دست داد، حالا با این ناکامی بزرگ وارد یک بحران دیگر خواهد شد و اصلا بعید نیست که در تابستان از جمع شیاطین سرخ جدا شود.

 

اما بعد از پایان مسابقه و ناکامی منچستر یونایتد در کسب جام قهرمانی، یک تصویر عجیب در صفحات اجتماعی دست به دست می‌شود. در واقع ماجرا از این قرار است که حوله داوید دخیا که موقع ضربات پنالتی همراه او بوده به خبرنگار اسکای رسیده است.
اگرچه این حوله به خودی خود چیز عجیبی محسوب نمی شود اما روی آن برگه ای به چشم می خورد که نام بازیکنان ویارئال و سمتی که معمولا آنها پنالتی های خود را می زنند دیده می شد.

 

 

1605845

 

 

نکته قابل توجه دیگر اینکه نام خرونیمو رویی، دروازه بان ویارئال که پنالتی آخر و پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند در این لیست دیده نمی شود. در واقع احتمالاً داوید دخیا و مربیان منچستر یونایتد حدس نمی زدند که کار به اینجا کشیده شود و فرضیه دیگر این است که عدم پنالتی زدن روی در بازی‌های قبلی باعث شده که آنها نتوانند او را آنالیز کنند. به هر حال این حوله نهایتاً به درد داوید دخیا نخورد و منچستریونایتد در ضربات پنالتی شکست خورد.

 

دیدگاه‌ها