کد خبر : 1758081 | 06 خرداد 1400 ساعت 11:06 | 18.9K بازدید | 10 دیدگاه

خیبرخرم آباد؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

خیبر خرم آباد با 5 گلی که به تیم در حال سقوط گل ریحان زد شمار گل های خود را به عدد 35 رساند و حالا تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید.

خیبرخرم آباد؛ تهاجمی ترین تیم لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این تیم بادران صاحب این عنوان بود که هم در بازی دیشب با نود ارومیه که یک بر صفر برنده شد فرصت های زیادی را از دست داد وهم در بازی هفته ی پیش در برابر شاهین شهرداری بوشهر که 2-1 بازنده شد و اکنون با 32 گل زده بعداز خیبر تهاجمی ترین تیم لیگ یک به حساب می آید.

 

خیبر خرم آباد با پیروزی ای که در برابر گل ریحان در هفته بیست و ششم بازی ها داشت بردهایش را دو رقمی کرد؛ یعنی 10 پیروزی در 26 بازی و هم چنین شمار امتیازاتش به عدد 40 رسید. 3 امتیاز فاصله با تیم دوم جدول در حالی که 8 هفته از بازی ها باقی مانده بدین معنی است که عبدالله ویسی و تیمش می توانند با امید صعود به لیگ برتر بازی ها را دنبال کنند.

 

1605879

 

به خصوص که این تیم در دور برگشت بازی ها سیر صعودی داشته و تنها در بازی با آرمان گهر شکست خورد و بقیه ی تیم ها را از پیش رو برداشته است. نکته ی جالب اینکه پیروزی 5-0 در برابر گل ریحان پیش تر در برابر قشقایی هم تکرار شد با این توضیح که خیبر در بازی با قشقایی یک گل در جریان بازی دریافت کرد. این پیروزی ها نشان می دهد شاگردان عبدالله ویسی برای پیروزی و در نهایت صعود به لیگ برتر عطش ویژه ای دارند و با انگیزه به کار ادامه می دهند.

 

عبدالله ویسی که فصل گذشته موفق شد تیم پیکان را در جدول بازی های لیگ برتر نگه دارد در آخرین حضور درلیگ یک تیم شاهین شهرداری بوشهر را به لیگ برتر رهنمون کرد. جالب اینکه او تیم را در میانه های فصل از محمود فکری تحویل گرفت که البته شرایط خوبی برای صعود به لیگ برتر داشت. اما حضورش در تیم خیبر خرم آباد در هفته های ابتدایی رخ داده بود که امتیازاتی را از دست داده بود و در ادامه هم زمانی توانست تیم را به شرایط ایده آل نزدیک کند که تعطیلات نیم فصل از راه رسید و بازیکنان جدیدی را به ترکیب تیم اضافه کرد.

 

آقای گل بازی ها هم در تیم خیبر خرم آباد توپ می زند؛ عارف رستمی که شب گذشته و در جریان بازی با گل ریحان زننده ی دو گل از 5 گل تیمش بود و شمار گل های خود را به عدد 13 رساند.

دیدگاه‌ها