کد خبر : 1758109 | 06 خرداد 1400 ساعت 13:30 | 46.6K بازدید | 5 دیدگاه

سولسشر و توضیح درباره یک تصمیم عجیب در فینال

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، شب گذشته و در فینال لیگ اروپا اولین تعویض خود را در دقیقه 100 بازی انجام داد.

سولسشر و توضیح درباره یک تصمیم عجیب در فینال

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ اروپا بین منچستریونایتد و ویارئال بعد از 120 دقیقه تلاش دو تیم در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 پایان پذیرفت تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان باشد. در ضیافت پنالتی ها که به شکل سریالی هم ادامه داشت این داوید دخیا بود که نهایتا نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا شیاطین سرخ فصل را بدون جام به پایان برسانند.

 

اما یک نکته عجیب در بازی شب گذشته منچستر یونایتد ویارئال وجود داشت؛ جایی که اوله گنار سولسشر اولین تعویض خود را خیلی دیر و در دقیقه 100 مسابقه انجام داد؛ تصمیمی که با انتقادات فراوانی روبرو شد.

 

 

1605926

 

 

سولسشر درباره اتخاذ این تصمیم گفت: " ما این احساس را داشتیم که بازیکنانی مانند گرین وود، راشفورد، برونو فرناندز و ادینسون کاوانی می‌توانند در بازی تغییر ایجاد کنند. از طرفی به نظر من اسکات مک تومینای بهترین بازیکن زمین بود، همچنین پل پوگبا نیز نمایش خوبی داشت بنابراین انجام تعویض کار دشواری بود؛ به خصوص اینکه فِرد نیز اخیراً مصدوم شده بود."

 

سولسشر همچنین در رابطه با نیاز منچستریونایتد به تقویت خود در نقل و انتقالات تابستانی گفت: " دو یا سه بازیکن برای تقویت تیم و ترکیب احتیاج است تا بتوانیم حتی بیش از اینها جلو برویم. من مطمئنم که رقیبان ما نیز پیشرفت خواهند کرد بنابراین ما نیز باید تا آنجا که می‌توانیم این کار را انجام دهیم."

 

 

1605925

دیدگاه‌ها