کد خبر : 1758111 | 06 خرداد 1400 ساعت 13:58 | 34.2K بازدید | 6 دیدگاه

قهرمان قهرمانان؛ این تیم طلایی است نه زرد (عکس)

دو نشریه مادریدی مارکا و آاس در شماره امروز خود به تمجید از ویارئال و قهرمانی این تیم در لیگ اروپا پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که ویارئال بتواند حتی تا مراحل پایانی رقابت‌های لیگ اروپا بالا بیاید اما این تیم یکی پس از دیگری رقبای خود را شکست داد و بعد از پیروزی مقابل آرسنال در نیمه نهایی راهی فینال شد تا حریف منچستریونایتد لقب بگیرد.

 

شاگردان اونای امری شب گذشته در مسابقه پایانی رو در روی شیاطین سرخ قرار گرفتند. این ویارئال بود که در ابتدا توسط جرارد موره‌نو به گل برتری دست یافت‌. با این حال در ادامه یونایتد حملات زیادی روی دروازه این تیم ترتیب داد و نهایتاً در نیمه دوم توسط ادینسون کاوانی به گل تساوی دست یافت.

 

بعد از گل تساوی بخش منچستریونایتد بازی متعادل دنبال شد و در نهایت 120 دقیقه تلاش دو تیم نتیجه ای نداد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. ضیافت پنالتی ها که به شکل ماراتن گونه‌ای پیش رفت، نهایتاً بعد از خراب شدن پنالتی داوید دخیا با پیروزی 11-10 زیردریایی های زرد به پایان رسید.

 

این پیروزی باعث شد که اونای امری برای چهارمین بار در لیگ اروپا قهرمان شود و از سمت دیگر ویارئال فصل فوق العاده خود را با یک قهرمانی دلچسب تکمیل کند. در همین راستا نشریات مادریدی مارکا و آاس تیتر اصلی امروز خود را به قهرمانی ویارئال اختصاص داده‌اند.

 

مارکا؛ زرد نیست، طلاست

 

 

1605930

 

 

آاس؛ قهرمان قهرمانان

 

 

1605929

دیدگاه‌ها