کد خبر : 1758118 | 06 خرداد 1400 ساعت 13:59 | 49.5K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش سولسشر به عملکرد ضعیف دخیا در پنالتی ها

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، به عملکرد ضعیف داوید دخیا در ضربات پنالتی واکنش نشان داد.

واکنش سولسشر به عملکرد ضعیف دخیا در پنالتی ها

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا چهره شاخص شکست منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا بود. او در ضیافت پنالتی ها هیچ کدام از ضربات بازیکنان ویارئال را مهار نکرد و در سمت مقابل پنالتی آخر منچستر یونایتد توسط خود دروازه‌بان اسپانیایی از دست‌رفت.

 

شرایط برای داوید دخیا در منچستریونایتد بسیار دشوار شده و اصلا معلوم نیست بعد از رقابت های یورو چه آینده ای در انتظار او خواهد بود. در واقع با توجه به عملکرد فوق العاده دین هندرسون در لیگ برتر انگلیس اصلا بعید نیست که دخیا در تابستان اولدترافورد را ترک کند.

 

 

1605941

 

 

داوید دخیا هیچ کدام از 25 ضربه پنالتی که به سمت دروازه او زده شده را مهار نکرده و بعد از مسابقه دیشب انتقادات از او به اوج خود رسید. با این حال اوله گنار سولسشر بعد از بازی به این مسئله واکنش نشان داد و گفت: " البته شما می‌توانید هر سناریویی را تصور کنید اما من کاملا اطمینان داشتم که داوید آماده است.
در ضربات پنالتی هر اتفاقی ممکن است بیفتد و من در کنار دروازه بانی که کل بازی را انجام داده بود ماندم. مسلماً شوت ها از کیفیت بالایی برخوردار بودند اما ما در طول 120 دقیقه به اندازه کافی تلاش نکردیم تا به گل های بیشتر برسیم."

 

 

1605944

 

 

همچنین خبرنگار نشریه گاردین درباره بی تحرکی سولسشر در کنار خط از این سرمربی سوال کرد که او در جواب گفت: "اگر دخیا یک پنالتی را مهار می کرد، آیا این مدرکی از ذهنیت برنده باشگاه بود؟ البته نه."

دیدگاه‌ها