کد خبر : 1758148 | 06 خرداد 1400 ساعت 18:21 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

ستاره لایپزیش؛ اولین خرید تابستانی رم برای مورینیو

در ایتالیا معتقدند رم با ارائه پیشنهاد خوب به لایپزیش، به جذب مارسل سابیتزر نزدیک شده است.

ستاره لایپزیش؛ اولین خرید تابستانی رم برای مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که ژوزه مورینیو از هدایت تاتنهام برکنار شد و رایان میسون جای او را گرفت. میسون در نهایت توانست تاتنهام را صاحب سهمیه لیگ اروپا کند در حالی که تاتنهام با مورینیو هم در مسیر کسب سهمیه قرار داشت و برکناری ژوزه مورینیو چند روز قبل از فینال جام اتحادیه برابر سیتی برای بسیاری شگفت انگیز بود.

 

 

1602343

 

 

دوری مورینیو از نیمکت چندان طولانی نبود و او پس از دریافت پیشنهاد از آاس رم، قبول کرد که راهی تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا شود و از فصل بعد هدایت جالوروسی را عهده دارد خواهد بود.

 

در ایتالیا معتقدند که آقای خاص از سران باشگاه جدیدش درخواست جذب "مارسل سابیتزر"، هافبک اتریشی لایپزیش را کرده و او اولین خرید تابستانی رم خواهد بود.

 

 

1605947

 

 

رم قصد دارد 20 تا 25 میلیون یورو به علاوه جاستین کلایورت را برای جذب سابیتزر به باشگاه آلمانی پیشنهاد بدهد. مورینیو در تاتتنهام که بود نیز قصد جذب سابیتزر را داشت و جالب اینکه گفته می شود در حال حاضر جدی ترین رقیب رم برای جذب این هافبک اتریشی، تاتنهام است.

از قرارداد سابیتزر با لایپزیش تنها یک سال باقیمانده و او قصد تمدید ندارد تا باشگاه آلمانی چاره ای جز موافقت با فروش او نداشته باشد. باید دید مورینیو به رویای قدیمی خود می رسد یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها