کد خبر : 1758150 | 06 خرداد 1400 ساعت 18:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح محمود زاده در مورد حادثه استادیوم بابل

فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در خصوص حادثه ای که برای طرفدار رایکا در جریان بازی با هوادار رخ داد، توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، او درمورد این حادثه به خبرنگار ما گفت: حضور تماشاگر چه در بازی های لیگ برتر و چه در بازی های لیگ یک ممنوع است و تصاویری که از حضور تماشاگران در بازی ها مخابره می شود مربوط به حضور تماشاگران در فضایی است که در خارج از زیر ساخت های استادیوم قرار دارد و سازمان لیگ در این خصوص نمی تواند کاری انجام دهد و بیشتر تجمع ها مربوط به ساختمان مشرف به استادیوم است که شخصی است و همان طور که اشاره کردم در خارج از محوطه استادیوم قرار دارند. در بازی رایکا و هوادار نزدیک به 15 تماشاگر نوجوانان روی یک ساختمان در ضلع جنوب شرقی استادیوم تجمع کردند تا از نزدیک نظاره گر بازی رایکا در برابر هوادار باشند. در بین دو نیمه یکی از تماشاگران تصمیم می گیرد از روی ساختمان پایین بیاید که بین جایی که او قرار گرفته بود تا زمین فاصله 4 – 5 متر بود که دست او به کابل برق برخورد می کند و به دلیل برق گرفتگی به پایین پرت می شود که خوشبختانه روی ماشینی که پارک کرده بود فرود می آید. 3 آمبولانس در استادیوم حضور داشتند که بلافاصله یکی از آنها بر بالای سر این تماشاگر که نوجوان بود حاضر می شود. با وجود اینکه تماشاگر اذعان می کند احساس بدی ندارد و حالش خوب است به بیمارستانی که در فاصله ی 100 متری استادیوم قرار داشته انتقال داده می شود تا اقدامات درمانی موثر به روی وی صورت گیرد. در این بین نماینده هیات فوتبال استان و هم چنین رییس هیات فوتبال شهرستان بابل پیگیر وضعیت این تماشاگر بودند. خوشبختانه تماشاگر در بیمارستان اذعان می کند حالش خوب است و به استادیوم بر می گردد و در پایان درخواست عکس یادگاری با مربی حریف یعنی غلامرضا عنایتی می کند. 

 

1605707

 

مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در پایان گفت: انشاالله که به زودی و با واکسیناسیون عمومی وزارت بهداشت این اجازه را به سازمان لیگ دهد که بازیها با حضور تماشاگر برگزار شود اما واقعیت این است تا فرا رسیدن چنین زمانی حضور تماشاگر در استادیوم ها ممنوع است و خواهش ما از تماشاگران این است که بازی ها را از تلویزیون تماشا کنند. نکته ی مهم دیگر اینکه سازمان لیگ قادر نیست مانع از حضور تماشاگران در ساختمان های مشرف به ورزشگاه شود به این خاطر که این ساختمان ها در خارج از محوطه استادیوم قرار دارند و درخواست ما از نیروی انتظامی این است که اجازه ندهند این تماشاگران در ساختمان های اطراف تجمع کنند. این تنها یک درخواست و یک توصیه است و باید اذعان کنم نیروی انتظامی در دوران کرونایی همانند دوران غیر کرونایی در برگزاری بازی ها به ما کمک کرده است و زحمات زیادی را متحمل شده است. به نوبه ی خودم از آنها قدردانی می کنم و خوشحالم برای تماشاگر بابلی هم اتفاق تلخی رخ نداده است.

 

1605886

دیدگاه‌ها