کد خبر : 1758226 | 07 خرداد 1400 ساعت 12:29 | 61.3K بازدید | 7 دیدگاه

شش کارت زرد و یک اخراج

یک خرابکاری دیگر در دوره ویلموتس(عکس)

تیم ملی از نظر دریافت کارت زرد و قرمز در شرایط بدتری نسبت به حریفانش در گروه سوم مقدماتی جام جهانی قرار دارد، موضوعی که می تواند در صعود سرنوشت ساز باشد.

 یک خرابکاری دیگر در دوره ویلموتس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی 4 بازی باقی مانده خود در مقدماتی جام جهانی 2022 را از چند روز دیگر انجام دهد که شرایط صعود از گروه سوم به شدت پیچیده است. بر اساس قوانین فیفا در صورتی که تیم ها امتیاز مساوی داشته باشند، 5 شرط برای تعیین تیم بالاتر در نظر گرفته شده که پنجمین شرط بررسی تعداد کارت زرد و قرمزهای تیم هاست. بر این اساس نگاهی داریم به تعداد کارت هایی که بازیکنان تیم ملی در دور رفت مقدماتی مسابقات دریافت کرده اند:

 

 

بازی با هنگ کنگ: 0 کارت زرد

 

ملی پوشان ایران در اولین بازی خود مقابل هنگ کنگ قرار گرفتند؛ این دیدار در حالی با نتیجه دو بر صفر به سود ایران به پایان رسید که 4 بازیکن هنگ کنگ از داور کارت زرد دریافت کردند اما هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی ایران کارت نگرفتند. (اخطاری های بازی: تانگ کین – لاو چون – ربرتو خیمنز – کانسلا)

 

1606200

 

بازی با کامبوج: یک کارت زرد

 

در بازی دوم تیم ملی که مقابل کامبوج برگزار شد و با پیروزی 14 بر صفر ملی پوشان همراه بود؛ یک کارت زرد از جیب داور بازی خارج شد؛ مرتضی پور علی گنجی تنها اخطاری این دیدار بود که در دقیقه 87 کارت گرفت.

 

 

بازی با بحرین: 2 کارت زرد

 

در بازی سوم که مقابل بحرین برگزار شد، تیم ملی ایران با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کرد. در این دیدار 3 بازیکن از داور کارت زرد دریافت کردند. 2 کارت این دیدار سهم بازیکنان ایران بود. احسان حاج صفی و سردار آزمون در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کردند. جاسم هم از بحرین در این دیدار کارت زرد گرفت.

 

 

بازی با عراق: 3 کارت زرد و یک کارت قرمز

 

بازی چهارم تیم ملی مقابل عراق پر کارت ترین بازی این تیم در 4 بازی اخیر بود. در آن دیدار 6 کارت زرد به بازیکنان دو تیم داده شد که سهم تیم ملی ایران 3 کارت زرد و البته یک کارت قرمز بود. مسعود شجاعی در این دیدار با دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و مرتضی پور علی گنجی دیگر اخطاری تیم ملی مقابل عراق بود که در این مسابقات دو کارته شد. (اخطاری های عراق: ابراهیم، الموهاوی و عدنان)

 

به این ترتیب در مجموع بازیکنان تیم ملی ایران در دور رفت مقدماتی جام جهانی در گروه سوم، 6 کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده اند. عراق و بحرین به عنوان رقبای ایران در گروه به ترتیب 7 و 6 کارت زرد دریافت کرده اند. این را هم باید یک خرابکاری دیگر در دوران ویلوتس بدانیم که حضوری کم ثمر اما پر دردسری در ایران داشت.

 

دیدگاه‌ها