کد خبر : 1758260 | 07 خرداد 1400 ساعت 14:15 | 28.4K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی؛ پایان کار آندره‌آ پیرلو در یوونتوس

آندره‌آ پیرلو به شکل رسمی از هدایت یوونتوس برکنار شد.

رسمی؛ پایان کار آندره‌آ پیرلو در یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان گذشته بود که باشگاه یوونتوس در تصمیمی غیرمنتظره آندره‌آ پیرلو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد؛ تصمیمی که در آن زمان نیز با انتقادات فراوانی روبرو شد چراکه بسیاری معتقد بودند که پیرلو به اندازه کافی از تجربه بالا برای حضور روی نیمکت تیمی مثل یوونتوس برخوردار نیست.

 

بیانکونری در فصلی که گذشت نتایج ناامیدکننده ای کسب کرد. آنها یک حذف بسیار تلخ را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو ترجمه کردند. همچنین قهرمان 9 دوره پیاپی رقابت های سری آ در آخرین روز مسابقات این فصل و آن هم با شانس و اقبال زیاد در رتبه چهارم سری آ قرار گرفت و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

 

 

1600846

 

 

با این همه قهرمانی یوونتوس در رقابت‌های کوپا ایتالیا باعث شد شایعاتی در رابطه با احتمال ماندگار شدن آندره آ پیرلو در این تیم مطرح شود؛ اتفاقی که نهایتاً رخ نداد چرا که دقایقی پیش باشگاه ایتالیایی به شکل رسمی از قطع همکاری خود با پیرلو تنها بعد از یک فصل خبر داد.

 

در بخشی از بیانیه یوونتوس آمده است: " از استاد و مربی آندره‌آ پیرلو بابت بابت شجاعت، فداکاری و شور و اشتیاقی که هر روز از خود به نمایش می‌گذاشت تشکر می کنیم. همچنین برای او در آینده که قطعاً فوق العاده هم خواهد بود بهترین ها را آرزو می کنیم."

 

 

1599874

 

 

گفتنی است طی یکی دو روز اخیر از ماسیمیلیانو آلگری به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی پیرلو نام برده شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید بازگشت او به بیانکونری را قطعی تلقی کرد.

دیدگاه‌ها