کد خبر : 1758291 | 07 خرداد 1400 ساعت 16:52 | 41.6K بازدید | 14 دیدگاه

انتظار داشتم 4 بازیکن استقلال به تیم ملی دعوت شوند؛

دین محمدی: دیاباته فکر می کند برای تفریح آمده

پیشکسوت استقلال می گوید به دلیل اینکه هواداران استقلال طی سال های اخیر برای گرفتن جام تحت فشار بوده اند، بهتر است تمرکز کادر فنی برای گرفتن جام حذفی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد.

دین محمدی: دیاباته فکر می کند برای تفریح آمده

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی در خصوص آخرین شرایط استقلال صحبت و ناراحتی خودش را نیز از حضور تنها یک نماینده از جمع آبی پوشان در تیم ملی ابراز می کند.

 

 

*اوضاع لیگ کمی پیچیده شده و برخی از پیشکسوتان استقلال می‌گویند این تیم در لیگ قهرمان نمی‌شود و در جام حذفی شانس دارد. شما  این موضوع را قبول دارید یا خیر؟


بعضی اوقات باید منطقی نگاه کنیم. اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم در لیگ شانس استقلال خیلی کمتر است. شاید استقلال بتواند سهمیه بگیرد، اما قهرمانی خیلی سخت تر است و در جام حذفی شانس وجود دارد. بعضی تیم ها که لیگ را ازدست می‌دهند می‍‌توانند تمرکزشان را روی جام حذفی بگذارند، استقلال هم باید همین کار را بکند و حداقل یک جام برای هواداران بیاورد. هواداران واقعاً خسته شده اند و حق شان این است که امسال یک جام بگیرند. استقلال باید در  جام حذفی قهرمان شود و در لیگ حداقل برای کسب سهمیه بجنگد.

 

 

*در مورد گلزنی آرمان رمضانی در دیدار با صنعت نفت آبادان که فشار زیادی بابت انتقال او از پرسپولیس به  استقلال بود صحبت می کنید؟


 من بازی را کاملاً دیدم. آرمان را از زمان اکسین می‌شناسم و شناخت کاملی روی او دارم. آرمان بازیکن توانمند و سرزنی است. رمضانی یک بچه احساسی است و ثابت کرد که چون تحت فشار بوده، نتوانسته کیفیت واقعی اش را نشان دهد. موقعی که شما احساسی فوتبال بازی می‌کنی و بی‌خیال نیستی روی کیفیتت تاثیر می‌گذارد و آرمان هم فکر می‌کنم از جمله بازیکنان احساسی است ولی من چون نگاهم فوتبالی است موقعی که گل زد خیلی خوشحال شدم. خدا کمک کرد و از زیر فشار بیرون آمد و امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

 

 

*در مورد مرخصی رفتن دیاباته همیشه حواشی زیاد است و گویا برخلاف نظر فرهاد مجیدی این اتفاق افتاده؟


به نظر من او باید توجیه بشود که استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و دیاباته فکر می کند برای تفریح به اینجا آمده است. استقلال طرفدار میلیونی دارد و خیلی ها با این تیم گریه می‌کنند،می‌خندند و زندگی می‌کنند. دیاباته باید توجیه شود. شاید هواداران ناراحت بشوند که پیشکسوت ما علیه بازیکنان مصاحبه کرده ولی اصلا چنین چیزی نیست. بالاخره به بازیکن خارجی پول ندهند می‌رود و شکایت می‌کند. شده یکسال بعد  پولش را کامل می گیرد و اگر باشگاه  جریمه شود بیشتر هم پول می‌گیرند. دیاباته یک روز بابت پولش اعتراض می کند، یک روز مرخصی می‌رود و باید تکلیفش را روشن کند. به نظر من درست نیست که یک بازی هست، ۵ بازی نیست و اگر چنین چیزی می شود به نظر من موقعی که قرارداد می بندند با زمان هایی که بازی می کند قرارداد را ثبت کنند. به نظرم با بازیکنان خارجی باید اینطور قرار داد ببندند، که هر بازی به میدان رفت پول بدهند.

 

مثل این که این طوری بهتر است که اینگونه بازیکن ها هم مجاب شوند باید منظم باشد. همه از دیاباته انتظار دارند. اگر در این بین ارسلان مطهری مصدوم شود دیاباته هم به عنوان  مهاجم نباشد آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ تیم باید بدون فوروارد بازی کند؟ نمیدانم مترجم دیاباته چه کسی است فقط از او می‌خواهم این بازیکن  را توجیه کند که این تیم استقلال است و با تیم های دیگر فرق می کند. مگر ما برای استقلال مجانی بازی نکردیم؟  خیلی ها برای تیم این کار را کردند و جوانی شان را گذاشتند حالا ما که نمی‌خواهیم دیاباته مجانی بازی کند ولی حداقل نظم را هم رعایت کند.

 

 

*نظرتان درمورد لیست دراگان اسکوچیچ برای تیم ملی چیست؟


باید بازیکنانی که در آسیا بازی کردند را نیز در نظر می گرفتند. من فکر می کنم بازی های جام باشگاه آسیا را زیاد نگاه نکردند. من استقلال را مثال  میزنم و  فکر می کنم آمدند دو بازی آخر که تیم خسته بود و کیفیتش پایین آمده را در نظر گرفتند و فقط یک نفر آن هم مهدی قایدی را از استقلال دعوت کردند. من به عنوان یک استقلالی انتظارم این بود که حداقل چهار نفر از این تیم دعوت شوند به هر حال استقلال به عنوان تیم اول از گروهش در آسیا  صعود کرده و یک نفر را دعوت کردند. یک بازیکن هم به نام  جعفر سلمانی دعوت کردند که نه میشناسمش و نه دیدمش و نه می دانم کجا بازی می کند.

 

1606296

 

*به تازگی به عنوان مدیر فنی به نود ارومیه پیوستید درست است؟

 

من با برنامه ستاره ساز قرارداد دارم و به مسئولان باشگاه نود ارومیه گفتم که نمی‌توانم به این تیم بروم ولی گفتم درنهایت به عنوان مدیر فنی می توانم به این تیم کمک کنم و هر  راهنمایی و مشاوره خواستند در خدمت‌شان هستم. انشاالله بتوانیم به نود ارومیه کمک کنیم که سهمیه شان در آذربایجان غربی حفظ شود و هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.

 

 

*شما به عنوان بازیکن سابق ماشین سازی و کسی که اصالتاً ترک‌زبان است در مورد دربی فردای تبریز چه نظری دارید؟


همیشه این دو تیم از آن قدیم رقیب بودند و بازی هایشان جذابیت داشته و فکر نکنید ماشین‌سازی چون قعز جدول است جذابیت ندارد. قدیم و زمانی که ما بازی می کردیم هر دو تیم بومی بودند و هیجان خیلی بیشتر بود و در استادیوم یک طرف سبز  و یک طرف قرمز می شد ولی الان شرایط فرق می‌کند. ماشین سازی در انتهای جدول و تراکتور در میانه های آن است و مطمئن باشید که بازی جذابی از آب درمی آید.

دیدگاه‌ها