کد خبر : 1758306 | 07 خرداد 1400 ساعت 17:39 | 13.6K بازدید | 5 دیدگاه

زدن 5 گل به گل ریحان جذابیت خاصی داشت؛

محمدی: اگر خیبر صعود کند، شاهکار کرده‌ایم

بازیکن خیبر خرم آباد می گوید تلاششان را برای صعود به لیگ برتر می کنند اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتد باز هم وجدانشان راحت است.

محمدی: اگر خیبر صعود کند، شاهکار کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد موفق شد در یک بازی پرگل ۵ بر صفر گل ریحان البرز را از پیش رو بردارد. فرزاد محمدی بازیکن تیم فوتبال خیبرخرم آباد در رابطه با این پیروزی به خبرنگار ما گفت: از وقتی که نیم فصل به تیم اضافه شدیم،  هدفمان این بود که در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی با خیبر کسب کنیم که خدا را شکر همین اتفاق افتاد و در ۹ بازی اخیر ۷ پیروزی، یک باخت و یک تساوی داشتیم و انشالله که همین روند ادامه داشته باشد.

 

او سپس با اشاره به بازی گل ریحان اضافه کرد: بازی با گل ریحان البرز واقعا فوق العاده بود و زدن ۵ گل انگیزه ما را از پیش بیشتر کرد. رقم زدن چنین نتایجی برای هر تیمی جذابیت خودش را دارد و ما هم از این قضیه مستثنی نیستیم.


او که خودش زننده یکی از گل‌های این دیدار بود در این خصوص ادامه داد: از خط دروازه گرفته تا حمله همه برای موفقیت تیم می جنگند. واقعاً برای بچه ها فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزندو  همه تلاش کردند و باعث شدند که من دروازه حریف را باز کنم و از این موضوع خوشحالم. از آقای ویسی و کادرش بابت اعتماد به نفسی که به ما می دهد ممنونم.


وی در مورد عملکرد خود در این فصل گفت: من سه گل زدم و دو پاس گل دادم و قطعا دوست دارم که این عنوان را بهتر کنم. ولی پیش از آن به سربلندی تیم فکر می‌کنم.


 این بازیکن در مورد عملکرد هم‌تیمی‌هایش و اینکه بهترین خط حمله را دارند و عارف رستمی و  آرش افشین این روزها در خط جلو می‌درخشند نظرش را اینگونه  بیان کرد:  همان‌طور که گفتم واقعاً برای بچه ها مهم نیست چه کسی گلزنی کند. برای عارف و آرش هم خوشحال هستم و امیدوارم که همینطور رو به جلو کارشان را ادامه دهند و در نهایت هم عازف بتواند عنوان آقای گلی را کسب کند. اول موفقیت تیمی مهم است و بعد از آن موفقیت های فردی.


این بازیکن در مورد این که می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند یا خیر گفت: در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفتیم، ولی به خاطر تغییراتی که اتفاق افتاده در نیم فصل دوم واقعاً تمامی امتیازات را جمع کردیم. اگر صعود کنیم که شاهکار کرده ایم اگر هم خدایی نکرده این اتفاق نیفتد  وجدان ما راحت است و سرمان را بالا می‌گیریم چون تمام تلاش‌مان را انجام داده ایم. به هر حال  ما سعی‌مان را می‌کنیم که رقبا را کنار بزنیم و صعود کنیم.


 محمدی در پایان افزود: حضور هواداران در استادیوم و در سر تمرینات ما را دلگرم  می کند و واقعا از آن ها ممنون هستم و دست تک تک شان را میبوسم. انشالله که همین روند ما ادامه داشته باشد و بتوانیم هواداران عزیزانمان را در آخر فصل خوشحال ببینیم.

دیدگاه‌ها