کد خبر : 1758316 | 07 خرداد 1400 ساعت 18:24 | 20.7K بازدید | 3 دیدگاه

اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم؛

موسی‌زاده: طارمی به بچه‌های ما روحیه داد

هافبک شاهین بوشهر از تاثیر حضور ستاره تیم ملی در اردوی بوشهری‌ها و بالا رفتن روحیه بازیکنان این تیم صحبت کرد.

موسی‌زاده: طارمی به بچه‌های ما روحیه داد

به گزارش "ورزش سه"، شاهین شهرداری بوشهر موفق شد در ادامه روند خوب خود طی سه هفته اخیر، در دیدار شب گذشته نیز به برتری ۲ بر صفر خارج از خانه مقابل چوکا تالش دست پیدا کند و با این روند در جمع مدعیان صعود قرار بگیرد؛ امیرحسین موسی‌زاده که ازجمله نفرات موثر شاهین بوده، از شرایط تیمش ابراز رضایت دارد و معتقد است می‌توانند نتایج خوب‌شان را ادامه دهند.

 

موسی‌زاده درباره پیروزی برابر چوکا اظهار کرد: بعد از برد خوبی که مقابل بادران در هفته قبل داشتیم، بچه‌ها روحیه خیلی خوبی گرفتند و هم‌قسم شدند تا با توجه به شرایط جدول، تیم چوکا را هم شکست دهند و این روند را حفظ کنند که خدا را شکر دیروز این اتفاق افتاد و توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم.

 

او با اشاره به اینکه مصدومیتم تقریبا برطرف شده و شرایط خوبی در شاهین دارم، ابراز کرد: مقطعی از فصل نتایج تیم ایده‌آل نبود و از شرایط خوب فاصله گرفته بودیم، اما با تلاش تمام مجموعه تیم توانستیم در چهار بازی ۸ امتیاز بگیریم و امید بیشتری برای صعود به لیگ برتر پیدا کنیم. مطمئنا این روند را ادامه می‌دهیم تا موجب خوشحالی مردم بوشهر و شاهینی‌ها بشویم.

 

هافبک شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به شرایط جدول لیگ یک عنوان کرد: درست است که تیم هشتم جدول هستیم، اما این رتبه بخاطر تفاضل گل است. الان با بادران که صدرنشین به حساب می‌آید، فقط ۵ امتیاز فاصله داریم و مطمئن باشید این فاصله‌ها در لیگ یک خیلی زود قابل جبران است. 

 

موسی‌زاده در مورد حضور مهدی طارمی در اردوی شاهین عنوان کرد: طارمی ستاره فوتبال بوشهر و شاهین است و جایگاه ویژه‌ای بین مردم این استان و هواداران ما دارد. حضور غیرمنتظره‌ای در اردوی تیم ما داشت، صحبت‌های روحیه‌بخشی انجام داد و موجب بالا رفتن انگیزه بازیکنان ما شد و گفت همیشه پیگیر نتایج شاهین است.

دیدگاه‌ها