کد خبر : 1758428 | 08 خرداد 1400 ساعت 12:39 | 42.3K بازدید | 3 دیدگاه

هارویان با کادیز قرارداد بست؛

مدافع سابق پدیده به لالیگا اسپانیا رفت!(عکس)

مدافع ارمنستانی و سابق تیم فوتبال پدیده با امضای قراردادی رسماً به یک‌تیم اسپانیایی پیوست تا فصل آینده را در لالیگای اسپانیا توپ بزند.

به گزارش "ورزش سه" در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بود که با نظر محمدرضا مهاجری سرمربی وقت پدیده، آرزداد هارویان مدافع تیم ملی فوتبال ارمنستان به ایران آمد و با تیم مشهدی قرارداد بست؛ او که پیش از حضور در پدیده، 7 فصل در تیم پیونیک ارمنستان توپ می‌زد، در چالش حضور در ایران موفق بود و مدافع فیکس ترکیب پدیده بود و نمایش خوبی را هم از خود نشان داد.

 

اما عمر حضور هارویان در فوتبال ایران زیاد نبود و او پس از یک فصل حضور در پدیده تصمیم به جدایی گرفت و به تیم اورال روسیه پیوست و پس از آن هم در تیم تامبوف روسیه کار خود را ادامه داد؛ فصلی که گذشته هم آرزداد هارویان در لیگ قزاقستان حضور داشت و برای تیم آستانه به میدان رفت.

 

1606510

 

روز گذشته یک خبر جالب‌توجه درباره آرزداد هارویان منتشر شد، مدافع تیم ملی ارمنستان با باشگاه کادیز اسپانیا قرارداد امضا کرد و فصل آینده نیز در این تیم توپ خواهد زد؛ هارویان 28 ساله پس از تجربه لیگ‌هایی چون ارمنستان، ایران، روسیه و قزاقستان حالا باید یک تجربه بزرگ را در فصل آینده به دست آورد و در لالیگای اسپانیا در قلب خط دفاعی تیم کادیز به میدان برود.

 

کادیزی‌ها در فصلی که به پایان رسید، با دریافت 58 گل دومین خط دفاعی ضعیف لالیگا را در اختیار داشتند و خرید آرزداد هارویان برای تقویت ساختار دفاعی این تیم بوده که باید دید با شروع فصل جدید لالیگا چه سرنوشتی در انتظار این مدافع ارمنی خواهد بود.

دیدگاه‌ها