کد خبر : 1758431 | 08 خرداد 1400 ساعت 12:58 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

آبی‌های اهواز بازهم گل نزدند و باختند

تیم قشقایی شیراز موفق شد شب گذشته ترمز استقلال خوزستان را بکشد و از بالا نشینی این تیم نیز جلوگیری کند.

آبی‌های اهواز بازهم گل نزدند و باختند

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم قشقایی شگفتی ساز این هفته‌های لیگ دسته اول برابر استقلال خوزستان مدعی صعود توانست با تک گل مهدی لیموچی مهاجم جوان ۲۲ ساله خوزستانی به پیروزی برسد و خود را از منطقه خطر دور کند. شاگردان داریوش هرمزی با این برد ۳۰ امتیازی شدند و در رده پانزدهم قرار گرفتند. اختلاف خود را با تیم پایینی خود به عدد ۵ رساندند.

 

قشقایی شیراز که در دیدار جام حذفی نمایش خوبی علی رغم باخت برابر فولاد داشت، پس از آن بازی توانست روحیه خوبی بگیرد و ابتدا در کرمان همه را شگفت زده کرد و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. استقلال خوزستان در پنج دیدار اخیر خود موفق به زدن حتی یک گل هم نشده است. آن‌ها در این پنج دیدار سه تساوی و دو باخت کسب کرده‌اند.

 

1606514

 

قشقایی‌ها برای اینکه ثابت کنند این نتیجه تصادفی نبوده، روز گذشته توانستند یک بر صفر استقلال خوزستان را نیز ببرند و جایگاه  خود را بهبود بخشند. گودرز داوودی، رضا مرادی و مصطفی کیانی سه بازیکن خوزستانی برابر تیم سابق خود قرار می‌گرفتند و البته علاوه بر آن ها داریوش هرمزی سرمربی تیم، مهدی داغر، مهدی لیموچی، امین هاشمی دیگر خوزستانی های تیم قشقایی هستند.

 

1606512

 

دو کلین شیت در دو مسابقه متوالی از گودرز داوودی گلر با تجربه خوزستانی به این موفقیت کمک شایانی کرد.  او شب گذشته برابر تیم سابقش که همراه با آن قهرمان ایران شده بود، درخشان ظاهر شد تا چهارمین کلین شیت خود را در هشت بازی اخیر با قشقایی ثبت کند. او در نیم فصل نخست سه کلین شیت در شش بازی برای خوشه طلایی کسب کرده بود.

 

گفتنی است در دیگر دیدار شب گذشته پارس جنوبی جم برابر مس کرمان به برتری رسید، دیداری که پنالتی پارس جنوبی مورد اعتراض مسئولان مس قرار گرفته است.

عکس: فرید نوروزی

دیدگاه‌ها