کد خبر : 1758451 | 08 خرداد 1400 ساعت 14:57 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

لورانت دلش با فوتبال ایران نبود و رفت

فرزانه: انگیزه علی دایی باعث قهرمانی ما شده بود

بازیکن اسبق سایپا در سالروز قهرمانی این تیم در لیگ برتر، صحبت‌های جالبی درباره آن مطرح می‌کند.

فرزانه: انگیزه علی دایی باعث قهرمانی ما شده بود

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا فرزانه، بازیکن سابق سایپا که در لیگ ششم موفق به قهرمانی با این تیم با هدایت علی دایی شد، درباره این اتفاق می‌گوید: واقعاً آن سال تیم خوبی بودیم و در هر پست بهترین و شناخته شده ترین نفرات را در اختیار داشتیم. از میثاق معمارزاده درون دروازه بگیر تا خط حمله کلی بازیکن خوب در اختیار داشتیم و به نظرم حقمان هم قهرمانی بود.

 

وی افزود: ما آن فصل را با آقای لورانت شروع کردیم ولی او بعد از چند وقت نشان داد دلش با فوتبال ایران و سایپا نیست و هر روز یک بهانه می‌آورد و می‌گفت چمن زمین تمرین کوتاه است یا بلند است و مسائلی از این دست. او از قبرس پیشنهاد خوبی داشت و می‌خواست جدا شود و در نهایت هم این کار را کرد. مدیریت باشگاه هم در تصمیمی درست آقای دایی که بازیکن تیم بودند را به عنوان سرمربی تا پایان فصل منصوب کرد.

 

بازیکن سابق سایپا در مورد رقابت با استقلال اهواز و اعتراض فیروز کریمی به مسائل داوری هم گفت: ما رقابت حساسی با استقلال اهواز داشتیم و آقای کریمی واقعاً تیم خوبی ساخته بود و تا هفته آخر پا به پای ما آمدند ولی نمی‌توانیم بگوییم حق تیم ما قهرمانی نبود. ما هم از ناحیه داوری آن فصل کم ضربه نخوردیم.

فرزانه در مورد بازی هفته آخر و گلزنی علی دایی که منجر به خداحافظی او در بازی قهرمانی شد هم توضیح داد: آقای دایی آن فصل یک وزنه روحی برای تیم ما بود. خود او هم بعد از جام جهانی اوضاع خوبی نداشت و همین موضوع باعث شده بود انگیزه زیادی برای درخشش در سایپا داشته باشد و همینطور هم شد. اتفاقا در بازی هفته آخر مقابل مس توپ برگشتی من بود که زیر پای آقای دایی افتاد و و تبدیل به گل شد و به نوعی من پاس گل دادم.

 

وی در مورد شرایط حال حاضر سایپا هم توضیح داد: تیم سایپا همیشه جزو تیم های مدعی و بالای جدول بود ولی متاسفانه سو مدیریت و استفاده از مدیران نا کاربلد و غیر ورزشی این تیم را به این روزی که می‌بینید انداخته که برای ماندن در لیگ و نیافتادن می‌جنگد.

پیشکسوت سایپا در پایان با اشاره به حکم بازی سایپا - پیکان هم گفت: این حکم واقعاً از نظر من نا عادلانه است و با اینکه سایپایی هستم این را می‌گویم. هیچ کجا بابت بازیکنی که روی بازی تاثیرگذار نبوده نتیجه را 3-0 نمی‌کنند. باید داور چهارم بازی که اشتباه کرده توبیخ شود ولی اینکه نتیجه بازی عوض شود و حق 3 تیم در این میان پایمال شود منصفانه نیست.

دیدگاه‌ها