کد خبر : 1758471 | 08 خرداد 1400 ساعت 17:09 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

دومین روز از جنجال انگلیسی ها در پرتغال

درگیری ادامه دار هواداران چلسی و سیتی (عکس)

هواداران چلسی و من سیتی در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، برای دومین روز متوالی در خیابان های پورتو با یکدیگر درگیر شدند.

درگیری ادامه دار هواداران چلسی و سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت تا برگزاری دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است و دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و چلسی در استادیوم دراگو شهر پورتو به مصاف هم می روند اما طرفداران دو تیم برای دومین روز متوالی با یکدیگر درگیر شدند.

 


در حالیکه دو شب پیش ویدیوهایی از درگیری عجیب میان طرفداران دو تیم در خیابان های پورتو توسط رسانه Record پرتغال منتشر شد، اکنون تصاویر دیگری از درگیری های فیزیکی میان هواداران چلسی و منچسترسیتی در رسانه ها منتشر شده است.

 

1606553


صحنه های شرم آوری که از نزاع میان طرفداران دو تیم در کنار رودخانه دورو منتشر شده، باعث تأسف رسانه های اروپا شد. باندهایی از طرفداران دو تیم که با نوشیدن مشروبات الکلی، با پلیس درگیر شدند و نیروی ضدشورش پورتو نیز مجبور به استفاده از باتوم جهت متفرق کردن اغتشاشگران شد.

 

1606555


تصاویری از طرفداران دو تیم در حین درگیری های فیزیکی و در حال رد و بدل کردن مشت و لگد در اطراف رودخانه دورو پورتو منتشر شده و برخی تصاویر نیز افرادی را نشان می دهد که لیوان های پلاستیکی نوشیدنی را به سمت یکدیگر پرتاب می کنند. 

 

1606556


پلیس برای متفرق کردن هواداران مجبور به استفاده از پلیس ضدشورش شد و گفته می شود که دو هوادار پس از درگیری در نزدیکی ایستگاه راه آهن سائو بنتو زخمی شده اند.

 

1606559


یک افسر پلیس در این خصوص گفت: هواداران انگلیسی تمام روز مشروبات الکلی می نوشند و برخی از آنها سعی در به راه انداختن درگیری های فیزیکی کرده اند. اما ما جلوی آنها را گرفته ایم. به آنها هشدار داده شده است که در صورت تکرار این رفتار، به زندان خواهند افتاد.

 

1606557


اولین بار نیست که هواداران انگلیسی درگیری های خیابانی را در کشورهای دیگر شکل می دهند. آنها در خلال لیگ ملت های اروپا در تابستان 2019 نیز باعث درگیری های خیابانی شده بودند. در دیدار امشب، حدود 16،500 هوادار اجازه ورود به ورزشگاه را دارند اما تعداد بیشتری از آنها برای حمایت از تیم های خود راهی پرتغال شده اند.

 

1606558


نکته مهم دیگر این است که از ساعت 22:30 قانون منع تردد در شهر پورتو اجرا می شود و پلیس نگران است در صورتی که بازی به وقت های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود، قادر به کنترل خیل عظیم هواداران دو تیم نخواهد بود چرا که در آن صورت، بازی در زمان های منع رفت و آمد به دلیل اپیدمی ویروس به اتمام می رسد و هواداران منچسترسیتی و چلسی در آن ساعات وارد خیابان های شهر خواهند شد.

دیدگاه‌ها