کد خبر : 1758526 | 08 خرداد 1400 ساعت 20:37 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

لوکاس مورا:

در تاتنهام خوشحالم و می‌خواهم با این تیم جام بگیرم

لوکاس مورا، ستاره برزیلی تاتنهام، از حضور در این تیم خوشحال به نظر می رسد.

در تاتنهام خوشحالم و می‌خواهم با این تیم جام بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس مورا در فصلی که گذشت بازیکن پرکاری برای تاتنهام به حساب می‌آمد و مجموعاً در 50 بازی در تمام رقابت ها آمار 9 گل و 8 پاس گل را از خود به ثبت رساند. او همچنین در زمان حضور ژوزه مورینیو نقش کاملاً محوری در تاتنهام داشت و بهترین دوران خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد.

 

لوکاس مورا حالا در مصاحبه ای پیرامون فصلی که با تاتنهام پشت سر گذاشت می گوید: " اینکه از عملکرد فردی حرف بزنیم سخت است اما به طور کلی فکر می کنم که فصل بسیار دشواری بود. ما کیفیت خیلی بهتری از این را داریم و فکر می‌کنم که در این فصل فرصت های زیادی را از دست دادیم. من شخصاً از عملکرد خودم راضی هستم اما این هرگز کافی نیست چرا که می خواستم به تیم در راه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا کمک کنم."

 

 

1605366

 

 

لوکاس مورا در ادامه گفت: "من می‌خواستم با تاتنهام یک جام کسب کنم اما این اتفاق رخ نداد. اما این فوتبال است و ما باید از اشتباهات خود درس بگیریم و در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. می‌توانم بگویم که من در این تیم و کنار هم‌تیمی‌هایم بسیار خوشحال هستم و همیشه می‌گویم که رویا و هدف من کسب جام با تاتنهام است؛ به خصوص اینکه فکر می‌کنم ما از استعداد و کیفیت لازم برای این اتفاق برخوردار هستیم."

دیدگاه‌ها