کد خبر : 1758533 | 08 خرداد 1400 ساعت 20:48 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه ای که تراکتوری ها را ترساند (عکس)

مصدومیت شدید مدافع امروز تیم تراکتور یک لحظه کادر فنی این تیم را به هراس انداخت.

لحظه ای که تراکتوری ها را ترساند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور طی هفته های اخیر با یک اپیدمی آزار دهنده مواجه است؛ اپیدمی که باعث شده کادر فنی این تیم برای چیدن ترکیب یازده نفره با مشکلات بسیاری روبرو باشد.

 

تراکتور اولین بازی خود پس از بازگشت از آسیا را در تهران مقابل پیکان برگزار کرد؛ جایی که این تیم دژاگه و شجاعی را به دلیل غیبت در تمرینات در اختیار نداشت. این دیدار که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید یک مصدوم (محمدی) و یک محروم (خانزاده) روی دست تراکتور گذاشت.

 

به این ترتیب تراکتور بازی با صنعت نفت را با چهار غایب انجام داد. اوج کار را اما پس از بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم شاهد بودیم؛ جایی که تراکتور در شرایطی مقابل فولاد قرار گرفت که هشت بازیکن خود را به دلایل مختلف نتوانست به‌صورت کامل در اختیار داشته باشد.

 

این تیم در بازی امروز مقابل ماشین سازی هم مشکل یاد شده را داشت. هادی محمدی، محمدرضا خانزاده و پیمان بابایی مهمترین غایبان تراکتور در دربی امروز بودند؛ به این ترتیب تراکتور بازی امروز را هم در غیاب دو مدافع خود انجام داد و میثم تیموری و حمید بوحمدان با قرار گرفتن در پست غیر تخصصی، زوج خط دفاعی سرخ پوشان را تشکیل دادند.

 

1606647

 

مصدومیت نسبتا شدید حمید بوحمدان در جریان بازی اتفاقی بود که به شدت باعث نگرانی کادر فنی تراکتوری ها شد. بوحمدان که طی هفته های اخیر عملکرد قابل قبولی در دفاع وسط داشته پس از برخوردی که با بازیکن حریف داشت از درد روی زمین افتاد و همین موضوع یک چالش بزرگ برای خطیبی و دستیارانش بود چرا که جایگزین قابل اعتمادی برای او بر روی نیمکت حضور نداشت.

 

البته تراکتوری ها خوش شانس بودند چرا که بوحمدان بعد از مداوا توسط پزشکان تراکتور به زمین بازگشت تا در کنار میثم تیموری، محمدرضا اخباری را در بسته نگه داشتن دروازه تراکتور در دربی آذربایجان همراهی کند.

دیدگاه‌ها