کد خبر : 1758577 | 08 خرداد 1400 ساعت 22:55 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

مازیار: بدون هیچ حرف و حدیثی برنده شدیم

مربی سایپا در نشست خبری پس از بازی تیمش گفت که کادرفنی در روزهای گذشته بدون توجه به حواشی، روی نکات فنی تیم کار کرده است.

مازیار: بدون هیچ حرف و حدیثی برنده شدیم

به گزارش "ورزش سه"، اصغر مازیار مربی تیم سایپا پس از پیروزی این تیم در برابر فولاد و در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: به سهم خودم این پیروزی خوب که حق بچه‌های ما بود را به خانواده بزرگ سایپا، بازیکنان و علاقه‌مندان به فوتبال پاک تبریک می‌گویم. واقعا هر دو تیم بازی خوبی پیاده کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. ان شالله در آینده هم از این فوتبال های خوب در لیگ کشورمان ببینیم و این موجب تعالی تیم ملی ما خواهد بود.


وی درخصوص پیروزی تیمش گفت: در سه دیدار گذشته حق ما برد بود. در دیدار با ماشین ‌سازی واقعاً فنی نباختیم و با اخطار و اخراج سختگیرانه شکست خوردیم. در بازی با پیکان هم فقط خلف قانون اتفاق افتاده بود و هیچ فرقی نمی کند. وقتی که تخلفی اتفاق می افتد، مدت آن مهم نیست؛ چه یک ثانیه و چه تمام بازی باشد. ما به حق‌ خودمان رسیدیم و البته مراجع تصمیم ‌گیرنده هم در این زمینه حتما تصمیمات لازم را در ادامه خواهند گرفت.


مربی سایپا گفت: سایپا امروز یک بازی خیلی خوب و بابرنامه ای ارائه کرد. ما تیم فولاد را خیلی خوب آنالیز کردیم هر چند جا دارد به کادر فنی فولاد و بچه‌های این تیم هم خسته نباشید می‌گویم.


مازیار گفت: بعد از بازی با پیکان، کادرفنی به حواشی‌ توجهی نداشت و فقط از لحاظ فنی تیم را آماده کرد. تمریناتی که برنامه ریزی شده بود، تماما در زمین اجرا شد و برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم. در ابتدای بازی هدف ما این بود که از پرس سنگین حریف که سبک کار فولاد است، جلوگیری کنیم.


وی گفت: سپس بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم هم با شناختی که از نقاط ضعف حریف داشتیم، استفاده کردیم و گل هایمان را به ثمر رساندیم. یک بُرد فوتبالی برای سایپا بود که امیدوارم این نقطه عطفی برای ما باشد. بدون هیچ حرف و حدیثی، بدون هیچ پنالتی، بدون هیچ خلف قوانینی و درون زمین بازی را برنده شدیم و امیدوارم این حرکت رو به جلو برای ما ادامه پیدا کند. واقعیت این است حق باشگاه سایپا، این جایگاه فعلی نیست. تیم خوب و باانگیزه ای داریم و امیدوارم بتوانیم در آینده جواب تمامی تلاش ها و زحمات مدیران را بدهیم.

 

دیدگاه‌ها