کد خبر : 1758582 | 08 خرداد 1400 ساعت 23:17 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

آبشک: باید به اشتباهات داوری علیه فولاد عادت کنیم؟

هافبک تیم فولاد به شدت به اشتباهات داوری علیه تیمشان اعتراض کرد.

آبشک: باید به اشتباهات داوری علیه فولاد عادت کنیم؟

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولاد خوزستان برابر سایپا با نتیجه دو بر یک شکست خورد اما تصمیمات داوری باعث شد تا صدای اعتراض فولادی ها بالا بیاید.

 

محمد آبشک هافبک تیم فولاد در خصوص این دیدار گفت: در دیداری که حریف هیچ موقعیتی نداشت، باختیم. نمی‌دانم چه وقت قرار است این اشتباهات داوری‌ که ما هم می‌گوییم سهوی است دست از سر تیم ما بردارد، همیشه تیم ما متضرر شده و امتیازات خیلی راحت از دست ما می‌روند. بازی قبل برابر نساجی کمک داور و داور در فرودگاه عذرخواهی می‌کنند، عذرخواهی دردی را برای ما دوا می‌کند؟

 

وی افزود: در خطایی که گل اول سایپا به ثمر رسید، نمی‌دانم داور چگونه هند گرفت. بازیکن حریف در یک قدمی توپ را به دست بازیکن ما کوبیده و به هیچ عنوان هند نبود، پس از آن توپ را چند متر جلوتر کاشت و اینگونه در دیداری که تیم حریف موقعیت نداشت، به گل اول رسیدند.

 

آبشک ادامه داد: پس از این گل ما حمله کردیم و یک پنالتی صد در صد روی قاسمی نژاد اتفاق افتاد که بازهم از سوی داور گرفته نشد. بازی با قشقایی یک پنالتی گرفته نشد، بازی با نساجی گل سالم مارا آفساید اعلام کردند و بازی‌های قبل دیگری که اشتباهات داوری باعث ضرر ما شد. بازی رفت برابر سایپا ما سه بر صفر بردیم اما در نیمه اول یک پنالتی صد در صدی با تایید کارشناسان برای ما گرفته نشد و موارد دیگر. نمی‌دانم باید به اشتباهات داوری عادت کنیم یا خیر.

 

وی در انتها گفت: داور با سوت‌ها و مدیریتش باعث شد تا بازی به ضرر ما دنبال شود. فصل قبل یادم است آقای مهدوی در ۳۰ ثانیه دو کارت زرد به شهاب گردان داد و تیم مارا پانزده دقیقه ده نفره کرد اما امروز اتلاف وقت دروازه‌بان حریف هیچ کارتی نداشت. از اشتباهات داوری خسته شده‌ایم و هرچه تلاش می‌کنیم ، این اشتباهات سهوی داور باعث می‌شود تا همه از بین برود.

 

دیدگاه‌ها