کد خبر : 1758584 | 08 خرداد 1400 ساعت 23:43 | 13.8K بازدید | 3 دیدگاه

باشگاه فولاد: پنالتی ما گم شد(عکس)

باشگاه فولاد خوزستان با انتشار ویدئو و تصویری از صحنه مشکوک دیدار با سایپا، به داوری این مسابقه معترض شد.

باشگاه فولاد: پنالتی ما گم شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در حالی بازی معوقه مقابل سایپا را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد که در دقیقه ۸۱ این مسابقه یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه نارنجی پوشان اتفاق افتاد که مهدوی، داور بازی از آن عبور کرد و خطا تشخیص نداد.

 

در شرایطی که فولاد برای زدن گل مساوی مقابل سایپا تلاش می‌کرد، در دقیقه ۸۱ محمد قاسمی‌نژاد با حرکت تکنیکی در محوطه جریمه به دنبال گلزنی بود که در این لحظه برخوردی با مجتبی لطفی، مدافع حریف داشت که این برخورد از نگاه داور پنالتی نبود.

 

1606731

 

همین اتفاق موجب شد تا فولادی‌ها که بخاطر صحنه اعلام خطا(قبل از گل اول سایپا) عصبانی بودند، اعتراض بیشتری به داوری داشته باشند و نسبت به قضاوت مهدوی معترض شوند.

 

1606732

 

جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان نیز در نشست خبری پس از پایان دیدار با سایپا به شدت به داوری مهدوی اعتراض کرد و اعتقاد داشت که خطای منجر به گل اول فولاد به اشتباه اعلام شده و یک پنالتی برای آنها نگرفته‌اند.

 

رسانه باشگاه فولاد خوزستان نیز با انتشار ویدئوی صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی محمد قاسمی‌نژاد به داوری دیدار با سایپا معترض شد و نوشت: «خطای واضح مدافع سایپا روی محمد قاسمی‌نژاد در محوطه جریمه تیم سایپا و بازهم پنالتی تیم فولاد که با تصمیم اشتباه داوری گم شد.»

دیدگاه‌ها