کد خبر : 1758589 | 09 خرداد 1400 ساعت 00:03 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی سن‌پولتن با بازی دیرهنگام اسدی

سن‌پولتن اتریش در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل آستریا کلاگنفورت مغلوب شد و از رقابت‌های تیپیکو بوندس‌لیگا کنار رفت.

ناکامی سن‌پولتن با بازی دیرهنگام اسدی

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه دور برگشت مرحله پلی‌آف فصل ۲۱-۲۰۲۰ تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش، تیم فوتبال سن‌پولتن اتریش که برخلاف دو دیدار گذشته‌اش رضا اسدی را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ شنبه شب مقابل آستریا کلاگنفورت رفت.

 

تیم سن‌پولتن که در دیدار رفت مقابل آستریا کلاگنفورت، تیم صدرنشین لیگ دو اتریش با چهار گل شکست خورده بود، در مسابقه خانگی و برگشت نیز نتوانست برابر حریف خود کاری از پیش ببرد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

 

یاران اسدی در شرایطی نتیجه را برابر آستریا کلاگنفورت واگذار کردند که در دقیقه ۸۸ بازی برگشت نیز یک اخراجی دادند تا در مجموع با دو شکست در مرحله پلی‌آف از تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش به دسته پایین‌تر سقوط کنند.

 

رضا اسدی، هافبک ایرانی سن‌پولتن که بسیاری از مسابقات فصل را بخاطر مصدومیت از دست داده و هفت بار برای تیمش به میدان رفته و در هفته پایانی فصل جزو تیم منتخب قرار گرفته بود، در آخرین بازی فصل ۲۱-۲۰۲۰ مقابل آستریا کلاگنفورت از دقیقه ۵۸ وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها