کد خبر : 1758623 | 09 خرداد 1400 ساعت 09:22 | 66K بازدید | 4 دیدگاه

مالک چلسی و جشن قهرمانی؛

اولین ملاقات توخل و آبراموویچ در جشن قهرمانی

رومن آبراموویچ، مالک میلیاردر چلسی، پس از پیروزی این تیم در فینال چمپیونزلیگ به همراه بازیکنان در چمن استادیوم دراگائو به شادی پرداخت.

اولین ملاقات توخل و آبراموویچ در جشن قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی چلسی، شب تاریخی خود در پورتو پرتغال را با ملاقات با رومن آبراموویچ برای نخستین بار تکمیل کرد! آن هم تنها چند دقیقه پس از پیروزی شاگردانش برابر سیتی و تاجگذاری به عنوان قهرمانان جدید اروپا.

آبراموویچ روسی از سال 2018 به بعد و پس از افزایش تنش ها بین انگلیس و روسیه دیگر پا به استمفورد بریج نگذاشته بود اما به پرتغال سفر کرد تا شاهد شاهکار سرمربی جدید تیمش و پیروزی 1-0 آبی ها برابر پپ گواردیولا و شاگردانش در فینال چمپیونزلیگ باشد.

این دومین باری است که چلسی در دوران آبراموویچ به قهرمانی در چمپیونزلیگ می رسد و درست مانند قهرمانی در سال 2012، این بار هم این افتخار پس از تعویض سرمربی و جایگزینی توخل با فرانک لمپارد رقم خورد.

 

1606887

 

1606890

 

1606889

 

توماس توخل پس از تاجگذاری در اروپا گفت که قرار است قرارداد جدیدی با چلسی امضا کند و همچنین فاش کرد که در صححبت با آبراموویچ به مالک چلسی گفته است که تشنه بردن جام های بیشتری است.

توخل گفت: "مطمئن نیستم که بتوانم احساساتم را به درستی بیان کنم.  اگرچه 100 درصد مطمئن نیستم، اما شاید باید آماده شوم که با این پیروزی قرارداد جدیدی را امضا کنم. مدیرم چیزی گفت اما من دقیق نمی دانم.

من همین الان در زمین با مالک باشگاه صحبت کردم و فکر می کنم این بهترین موقعیت برای اولین دیدار بود، شاید هم بدترین چون از این بعد اوضاع فقط می تواند بدتر شود و بهتر از این نداریم!

 

1606888

 

ما فردا صحبت خواهیم کرد، بعدا صحبت خواهیم کرد و من میتوانم به او اطمینان دهم که همچنان د رعطش کسب موفقیت های بیشتر خواهم ماند، من قهرمانی بعدی را می خواهم و کاملا خوشحال و راضی ام. احساس می کنم که بخشی از یک باشگاه جاه طلب و بلندپرواز هستم، بخش قدرتمندی از یک گروه قدرتمند که با باورها و شور و اشتیاق من درباره فوتبال در این لحظه کاملا هم‌خوانی دارند.

بنابراین من مشتاقم که پیروزی های بیشتری کسب کنیم، مشتاقم که به عنوان یک سرمربی به رشد و پیشرفت بیشتری برسم، مشتاقم تا در اولین روز از فصل بعد با فشار آوردن این تیم را بیشتر و بیشتر به سر حد توان‌شان سوق دهم. ما هنوز برای رفع فاصله با تیم های برتر کار زیادی پیش رو داریم و من اینجا هستم تا چنین کاری را انجام دهم.

خوب خواهد شد اگر بتوانم آبراموویچ را از نزدیک تر ببینم. ما با هم در تماسیم اما نه شخصا و او می داند که از سوی من اوضاع از چه قرار است. دیدن او اتفاق خوبی بود."

 

 

دیدگاه‌ها