کد خبر : 1758625 | 09 خرداد 1400 ساعت 09:42 | 19.9K بازدید | 5 دیدگاه

درخواست ویژه؛ چگونه اخباری اردو را ترک کرد؟

چند روز پیش از آغاز برگزاری دربی تبریز مشخص بود که محمد رضا اخباری یکی از چهار دروازه بان دعوت شده به اردوی تیم ملی به هنگام برگزاری این بازی اردو را ترک خواهد کرد.

درخواست ویژه؛ چگونه اخباری اردو را ترک کرد؟ 

به گزارش "ورزش سه"، حتی یکی از رسانه ها گزارش داده بود این دروازه بان به بهانه ترک اردوی تیم ملی برای همراهی تیمش در دربی تبریز از ترکیب خط خواهد خورد چون ترک اردوی تیم ملی از سوی بازیکن ممنوع است و اگر محمد رضا اخباری تصمیم بگیرد به بهانه همراهی تیمش اردوی تیم ملی را ترک کند از لیست خط خواهد خورد. به این دلیل که تیم ملی با 23 بازیکن راهی بحرین خواهد شد و چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی حضور دارند و طبیعتا یکی از خط خورده ها دروازه بان خواهد بود. اما محمد رضا اخباری با وجود ترک اردوی تیم ملی و همراهی تیمش در بازی با ماشین سازی همراه تیم ملی عازم بحرین خواهد شد چرا که فدراسیون فوتبال قصد دارد همه اعضای تیم ملی را با خود به بحرین ببرد. البته با شروع بازی ها طبیعتا 3 بازیکن از لیست کلی تیم ملی خارج می شوند و بالاجبار بازی ها را  از روی سکوها دنبال خواهند کرد. 

 

اجازه اسکوچیچ به محمد رضا اخباری برای ترک اردوی تیم ملی تعجب خیلی ها را به همراه داشت و در آینده می تواند پایه های یک بدعت غلط را پایه ریزی کند. از این پس هر تیم باشگاهی از سرمربی تیم ملی طلب حضور بازیکنش را در بازی ها نماید اسکوچیچ باید با این درخواست موافقت کند چرا که به دروازه بان تیم ملی اجازه داد به بهانه همراهی تیمش در دربی تبریز اردوی تیم ملی را ترک کند. اتفاقی که در سال های اخیر شاهد آن نبودیم. البته نقدی به محمد رضا اخباری وارد نیست. دروازه بانی که در ماه های اخیر نمایش شایسته ای درون دروازه تیم تراکتور داشته و به همین بهانه به اردوی تیم ملی دعوت شده است. 

 

اما چه شد که محمد رضا اخباری با اجازه اسکوچیچ اردوی تیم ملی را ترک کرد؟ ماجرا از این قرار است چند روز پیش از آغاز دربی تبریز رسول خطیبی به طور ویژه از اسکوچیچ درخواست می کند اجازه دهد برای دربی تبریز محمد رضا اخباری اردوی تیم ملی را ترک کند. رسول خطیبی خطاب به سرمربی تیم ملی می گوید به جز محمد رضا اخباری دروازه بان مطمئنی در ترکیب ندارند و به خاطر امتیازاتی که بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا از دست دادند در شرایط حساسی بسر می برند و در نهایت برای بهبود این وضعیت باید دربی تبریز را ببرند و حضور محمد رضا اخباری به آنها کمک خواهد کرد که برنده این بازی باشند. در نهایت اسکوچیچ در برابر درخواست های مکرر رسول خطیبی کوتاه آمد و با هماهنگی های لازم به محمد رضا اخباری اجازه داد اردوی تیم ملی را به بهانه همراهی تیمش در دربی تبریز ترک کند. بدون شک از این پس اگر مسابقه ای از لیگ در جریان اردوی تیم ملی برگزار شود باشگاه می تواند طلب حضور بازیکنش را در مسابقه داشته باشد چون اسکوچیچ چنین اجازه ای را به محمد رضا اخباری داد. اجازه ای که در گذشته وجود نداشته و با شروع اردوی تیم ملی بازیکن اردو را ترک نمی کرده و از همه مهمتر بازیکن ممکن است با حضور در اردوی تیم باشگاهی در جریان اردوی تیم ملی آسیب ببیند در حالی که در این مقطع اولویت با تیم ملی است.

دیدگاه‌ها