کد خبر : 1758680 | 09 خرداد 1400 ساعت 13:27 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

صادق بعد از آن مصدومیت، سلمانی پس از آن نمایش؛

نعمتی رسید؛ رقابت راست ملی داغ‌تر شد (عکس)

با دعوت یک بازیکن جدید به اردوی تیم ملی حالا رقابت ویژه‌ای در سمت راست خط دفاعی تیم ملی شکل گرفته و کار کادرفنی برای انتخاب گزینه نهایی بسیار پیچیده و دشوار است.

به گزارش "ورزش سه" بامداد امروز بود که سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در توییتر خبر از دعوت خود به اردوی تیم ملی داد و گفت که باید از دبی خود را به تهران برساند و از آن‌جا به جمع شاگردان اسکوچیچ در کیش اضافه شود؛ دعوت از نعمتی در آستانه سفر به منامه، غیرمنتظره بود و مشخص نیست مصدومیت بازیکنی باعث این اتفاق شده یا اسکوچیچ به دنبال محک زدن بازیکن پرسپولیس پیش از تعیین لیست نهایی است.

 

سیامک نعمتی در اردوهای قبلی در پست دفاع راست به کار گرفته شد، پستی که با آن در باشگاه پیکان به فوتبال ایران معرفی شد و هم‌چنین در این فصل از سوی یحیی گل‌محمدی بارها در آن‌جا به میدان رفته است؛ نعمتی برای این‌که در منامه هم در سمت راست خط دفاعی تیم ملی بخواهد قرار بگیرد، سه رقیب جدی دارد. صادق محرمی، دانیال اسماعیلی‌فر و جعفر سلمانی.

 

 

محرمی که یکی از بازیکنان مورد علاقه اسکوچیچ به شمار می‌رود و بارها در مصاحبه‌های خود او را به عنوان دفاع راست تیم ملی معرفی کرده، پس از گذراندن دوران مصدومیت آماده کمک به تیم ملی است؛ دانیال اسماعیلی‌فر پس از درخشش در ترکیب سپاهان با آمادگی کامل خود را به اردوی تیم ملی رسانده است. جعفر سلمانی هم سورپرایز فهرست تیم ملی به شمار می‌رود و با حضور نعمتی، حالا رقابت سنگینی میان این سه بازیکن برای نشان دادن سطح آمادگی خود به کادرفنی در جریان خواهد بود. البته که احتمالا دارد اسکوچیچ از سلمانی در پستی دیگر در ترکیب تیم خود استفاده کند.

 

با این‌حال باید منتظر ماند و دید سرانجام دلیل دعوت ناگهانی از نعمتی از سوی کادرفنی تیم ملی چه بوده و اسکوچیچ چه برنامه‌ای برای سمت راست خط دفاعی تیمش می‌خواهد پیاده‌سازی کند و با توجه به مهره‌هایی که در اختیار دارد، چگونه ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را چینش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها