کد خبر : 1758699 | 09 خرداد 1400 ساعت 14:53 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

امرسون:

هرگز فکر نمی کردم چمپیونزلیگ را ببرم

امرسون پالمیری، بازیکن ملی پوش ایتالیایی چلسی، پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ به همراه آبی ها، می گوید که هرگز تصورش را نمی کرده که در این رقابت ها قهرمان شود.

هرگز فکر نمی کردم چمپیونزلیگ را ببرم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته موفق شد تا با تک گل کای هاورتز منچسترسیتی را 1-0 شکست داده و جام قهرمانی در چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد. امرسون و جورجینیو که به همراه چلسی موفق به کسب این افتخار شدند، تنها بازیکنان ایتالیایی هستند که از سال 1998 و از زمانی که کریستین پانوچی با رئال مادرید قهرمان اروپا شد، با تیمی غیر ایتالیایی به قهرمانی در چمپیونزلیگ رسیده اند.

 

1607069

 

امرسون که برزیلی است اما انتخاب کرده که برای تیم ملی ایتالیا بازی کند، پس از کسب این قهرمانی ارزشمند گفت: "احساس فوق العاده ای است. همیشه آرزو داری روزی به این سطح برسی. به امید بردن این قهرمانی بود که برزیل را ترک کردم.

چند سال پیش ما قهرمان لیگ برتر شدیم، حالا در چمپیونزلیگ قهرمان شده ایم. من به دوستان و خانواده ام در برزیل و ایتالیا درود می فرستم. این فوق العاده است.

وقتی جام را بلند کردم به همه چیزهایی که در مسیر رسیدن به اینجا از سر گذراندم و تجربه کردم فکر می کردم. هرگز فکر نیم کردم که به این سطح برسم. به خانواده و دوستانم فکر کردم که من را تماشا یم کردند.

در پالرمو مشکلاتی داشتم، اما از زمان رم به بعد من دیگر کاملا خودم را ایتالیایی حس کردم. یاد گرفتم که ایتالیا را دوست داشته باشم و خیلی خوب می دانم که بدون ایتالیا و فوتبال ایتالیا هرگز تبدیل به امرسون پالمیری که امروز هستم، نمی شدم. از تمام ایتالیا ممنونم."

 

 

 

دیدگاه‌ها