کد خبر : 1758716 | 09 خرداد 1400 ساعت 16:04 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

عسگری: در سرنوشت ما صعود نوشته شده

مهاجم باسابقه فوتبال ایران ابراز امیدواری می‌کند همانند فصل گذشته بار دیگر با صعود به کار خودشان پایان دهند.

عسگری: در سرنوشت ما صعود نوشته شده

به گزارش "ورزش سه"، جهانگیر عسگری، مهاجم اسبق تیم‌های پیکان، راه آهن، صنعت نفت و ... که در این فصل با حضور در ویستاتوربین تهران نیز توانسته در نقش گلزن اول تیمش ظاهر شود، مدعی است طی شش بازی باقیمانده تنها به دنبال پیروزی و جشن صعود خواهند بود: بعد از پیروزی هفته گذشته اکنون با بالاترین انگیزه آماده بازی سخت این هفته مقابل فولادنوین در اهواز خواهیم شد. ضمن احترام به تیم رقیب اکنون بالاترین انگیزه را برای برتری در این بازی خارج از خانه داریم و بزرگترین حریف ما در کنار بازیکنان خوب حریف، قطعا شرایط هوایی اهواز خواهد بود. با این حال بازیکنان ما در دیدارهای قبلی هم که در جنوب داشتیم نشان دادند از توانایی و کیفیت و تجربه بالایی برخوردار هستند و این امیدواری ما را برای دستیابی به برد در این بازی افزایش می‌دهد.

 

1607100

 

مهاجم ویستاتوربین با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما محکوم به برد در شش دیدار آتی هستیم و قادریم که با کسب این نتایج جشن صعود بگیریم. تلاش زیادی تا به اینجای فصل داشته‌ایم و باید این گام‌های پایانی را نیز به بهترین شکل به سرانجام برسانیم. من سرنوشت صعود و جشن قهرمانی را در تک تک بازیکنان می‌بینیم و مطمئنا به این مهم نیز خواهیم رسید.

 

وی ادامه داد: باشگاه حمایت فوق‌العاده‌ای از تیم تا به اینجای فصل داشته و قطعا قادر خواهیم بود در ادامه مسیر که فرصت کوتاهی باقی مانده به هدف خودمان برسیم. ما شایستگی صعود را داریم و بدون توجه به دیگر رقبا در راستای این هدف بالاترین تلاش را خواهیم داشت. باید متحدتر از گذشته در این شش بازی حاضر شویم و با تمرکز بالا به دنبال سهمیه صعود باشیم.

دیدگاه‌ها