کد خبر : 1758723 | 09 خرداد 1400 ساعت 16:29 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

حمایت از تیم ملی بحرین با راه اندازی هشتگ

وزارت ورزش کشور بحرین با راه اندازی یک هشتگ در فضای مجازی، از مردم این کشور درخواست کرد تا از تیم ملی کشورشان حمایت کنند.

حمایت از تیم ملی بحرین با راه اندازی هشتگ

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی بیشتر تا آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی باقی نمانده است و مسابقات گروه سوم این بازی ها که به میزبانی بحرین برگزار می شود، از روز پنج شنبه 13 خرداد و با بازی ایران در برابر هنگ کنگ آغاز خواهد شد.


اما بحرینی ها که میزبانی این گروه را به دست آورده اند، به دنبال استفاده حداکثری از فرصت پیش آمده هستند و وزارت ورزش این کشور ضمن حمایت کامل از تیم ملی بحرین، با راه اندازی یک هشتگ در فضای مجازی به دنبال افزایش روحیه بازیکنان این تیم شد.


شیخ خالد بن حمد آل خلیفه معاون اول رئیس شورای عالی جوانان و ورزش، رئیس اداره عمومی ورزش و رئیس کمیته المپیک بحرین، با راه اندازی هشتگ «أحمرنا قدها» که به معنای حمایت از قرمزها (لقب بحرین) است، خواستار انتشار حداکثری این هشتگ در فضای مجازی شد.


دکتر عبدالرحمن صدیق عسکر مدیر عامل اداره عمومی ورزش بحرین با اشاره به اینکه دستورالعمل های صادره وزارت ورزش در حمایت از فدراسیون فوتبال بحرین برای میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی موثر بوده، تأکید کرد که استفاده از هشتگ یاد شده باعث پشتیبانی و حمایت از تیم ملی این کشور خواهد شد.


او گفت که با توجه به عدم حضور تماشاگران در استادیوم ها به دلیل شرایط اپیدمی کرونا، مردم بحرین با به راه انداختن این هشتگ در فضای مجازی و رسانه های اجتماعی، از کشورشان حمایت کنند تا روحیه ملی پوشان بحرینی اینگونه افزایش یابد.


در همین رابطه تصمیم گرفته شده است که بخشهای مختلف جامعه بحرین در کمپین یاد شده شرکت کنند، جایی که همه بخشهای ورزشی به نمایندگی از وزارت امور جوانان و امور ورزشی، کمیته المپیک، فدراسیونهای ورزشی، باشگاههای بحرین، مراکز توانمندسازی جوانان به علاوه بخش های دولتی و خصوصی، در این رویداد بزرگ و برای تعامل با این کمپین و پشتیبانی مورد نیاز از ستاره های تیم ملی بحرین، دعوت شده اند.

دیدگاه‌ها