کد خبر : 1758725 | 09 خرداد 1400 ساعت 16:45 | 20.6K بازدید | 1 دیدگاه

با دو شکستگی در ناحیه بینی

ابهام بزرگ؛ دی بروین یورو 2020 را از دست داد؟

کوین دی بروین به دلیل مصدومیت شدید در دیدار برابر چلسی ممکن است یورو ۲۰۲۰ را از دست بدهد.

ابهام بزرگ؛ دی بروین یورو 2020 را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، تاریخ سازی منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا تکمیل نشد. آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی در دقیقه 57 کوین دی‌بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی را سرنگون کرد و یک کارت زرد دریافت کرد. مصدومیت دی‌بروینه جدی بود و او جای خود را به گابریل ژسوس مهاجم برزیلی داد.

کوین دی بروین بعد از این اتفاق بلافاصله به بیمارستان برده شد و به همین خاطر در مراسم بعد از بازی نیز غایب بود. 

 

 

1607109

 

 

هواداران فوتبال بلژیک خیلی زود نگران شدند چرا که به زودی اردوی آمادگی شیاطین سرخ برای یورو 2020 آغاز می شود. دی بروین ستاره اصلی تیم ملی فوتبال بلژیک است و غیبت او در این رقابت به دلیل مصدومیت ضربه بزرگی به این تیم خواهد زد که یکی از بخت های جدی قهرمانی است.

 

دی بروین که با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد، در مورد وضعیتش توئیت کرد:« سلام به همه. همین الان از بیمارستان مرخص شدم. تشخیص داده اند که استخوان میانی و سمت چپ بینی ام دچار شکستگی شده است. الان بهترم. هنوز بابت نتیجه بازی دیشب ناامید هستیم اما دوباره بازخواهیم گشت.»

 

 

1607111

 

 

شکستگی بینی برای بهبودی به چند هفته زمان نیاز دارد ولی ممکن است دی بروین بتواند با محافظ صورت، تیم بلژیک را در یورو 2020 همراهی کند. نمونه مشابه آنتونیو رودریگر مدافع چلسی است که در بازی رفت برابر رئال از ناحیه صورت مصدوم شد ولی توانست با ماسک ویژه به میادین برگردد.

هنوز وضعیت دی بروین مشخص نیست اما امیدواری ها برای حضور او در یورو حفظ شده است.

لازم به ذکر است که بلژیک در گروه B رقابت ها با روسیه، دانمارک و فنلاند هم گروه است و شانس اول صعود به دور بعد محسوب می شود.

 

 

1607111

دیدگاه‌ها