کد خبر : 1758732 | 09 خرداد 1400 ساعت 17:31 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

فیروز کریمی در بازی تراکتور کجا بود؟

مشاورفنی تراکتور در بازی با ماشین سازی در ورزشگاه حضور نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پذیرفته نشدن استعفای رسول خطیبی از سوی هیئت مدیره باشگاه تراکتور، شاهد اضافه شدن فیروز کریمی به کادر فنی سرخ پوشان فوتبال آذربایجان بودیم. کریمی که چند صباحی بود حضور مقابل دوربین را به حضور در کنار مستطیل سبز ترجیح داده بود، به عنوان مشاور فنی به جمع تراکتوری ها اضافه شد.

 

تراکتوری ها که بعد از بازی با آلومینیوم به تبریز بازنگشتند و اردوی خود را پیش از بازی با فولاد در تهران برپا کردند، پذیرای فیروز کریمی در پایتخت بودند. مشاور فنی تراکتور در تهران به بازیکنان تیم معرفی شد و در چند جلسه تمرینی نیز حضور یافت. کریمی در بازی با فولاد به همراه تراکتوری ها در اهواز حضور یافته و از روی سکوها بازی را نظاره کرد.

 

 

1607118

 

بعد از بازی با فولاد و بازگشت به تبریز اما شاهد غیبت فیروز کریمی در جمع تراکتوری ها بودیم. او طی روزهای منتهی به بازی با ماشین سازی در تمرینات تراکتور حضور نداشت. مشاور فنی تیم تراکتور روز گذشته در جریان دربی آذربایجان هم در کنار سرخ پوشان حضور نداشت و در ورزشگاه بنیان دیزل هم دیده نشد.

 

حال این سوال اینجاست که همکاری فیروز کریمی با تیم تراکتور به چه شکلی خواهد بود و آیا نقش این مربی باتجربه در تیم تراکتور آیا محدود به مشاوره های از راه دور خواهد بود یا اینکه او در ادامه با حضور در تبریز، حضوری مستمر در جمع تراکتوری ها خواهد داشت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها